۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین باند توزیع تراول‌های جعلی در آبیک منهدم شد
کد خبر: ۳۰۲۷۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین:

باند توزیع تراول‌های جعلی در آبیک منهدم شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از انهدام باند توزیع تراول های جعلی در شهرستان "آبیک" خبر داد.

باند توزیع تراول‌های جعلی در آبیک منهدم شد
سرهنگ سلمان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان آبیک در پی کسب خبر از منابع و اقدامات اطلاعاتی از فعالیت چند نفر در زمینه توزیع تراول چک‌های جعلی در سطح شهرستان آبیک مطلع شده و شناسایی و دستگیری مجرمان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

️ این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام گشت‌های نامحسوس و مراقبت‌های لازم متهمان را با یک دستگاه خودروی پژو 405 شناسایی و آنان را که قصد وارد کردن تراول های جعلی به بازار از طریق خرید را داشتند در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 17 فقره تراول 500 هزار ریالی کشف و متهمان به مقر پلیس منتقل شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان به این اقدام مجرمانه به سرکردگی فردی در شهرستان"البرز" اعتراف کردند.

 جانشین انتظامی استان عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی، سرکرده باند را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی بدنی از وی تعداد 31 فقره تراول 500 هزار ریالی و در بازرسی از خودرو 61 فقره تراول 500 هزار ریالی که به صورت ماهرانه در خودرو 405 جاساز شده بود، راکشف کردند.

امیری با اشاره به اینکه در مجموع 190 تراول به مبلغ 54 میلیون و 500 هزار ریال کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان