۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۰۲۷۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین:

نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایا از ۳ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد.

نمایشگاه سوغات و هدایا در قزوین برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه سوغات و هدایا از تاریخ ۳ لغایت ۷ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار می‌شود و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در رابطه با تبادل فرهنگ بین استان‌ها ایفا کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین ابراز کرد: بیش از ۱۰۰ مشارکت کننده از استان‌های تهران، گیلان، یزد، قزوین، خراسان، فارس، اردبیل، قم، اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان و کردستان محصولات و تولیدات خود را در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی در پایان گفت: نمایشگاه سوغات و هدایا در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان