۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارتقای ۴۰ درصدی کیفیت آب آبیک با اضافه شدن سه حلقه چاه
کد خبر: ۳۰۲۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل آبفای استان قزوین خبر داد:

ارتقای ۴۰ درصدی کیفیت آب آبیک با اضافه شدن سه حلقه چاه

مدیرعامل آبفای استان قزوین گفت: بزودی کار اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب خانگی در این شهر با مبلغ ۱۷ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

ارتقای ۴۰ درصدی کیفیت آب آبیک با اضافه شدن سه حلقه چاه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین  در جمع اعضای شورای اسلامی شهر آبیک، اظهار کرد: با تکمیل پروژه حفر و تجهیز سه حلقه چاه و نیز اجرای 1700 متر خطوط انتقال این چاه‌ها تا تابستان سالجاری، آب شرب شهر آبیک تا 40 درصد ارتقاء کیفیت خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه دربردارد که علاوه بر رفع کمبود آب احتمالی این شهر، از نظر طعم آب نیز بهبود حاصل می‌شود.

این مسئول با اشاره به عدم مشکل بهداشتی در آب شرب شهر آبیک گفت: بیش از 77 درصد مشترکین این شهر زیر 20مترمکعب آب در ماه مصرف داشته که از این میزان 32 درصد زیر ده مترمکعب در ماه مصرف دارند.

بیرنوندی در خصوص اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب اصلی این شهر نیز گفت: با 300 میلیارد ریال هزینه برآورد پیش بینی شده، در حال احداث است.

وی در پایان گفت: بزودی کار اجرای بیش از 10 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب خانگی در این شهر با مبلغ 17 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان