۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تنها راه مصون ماندن از فتنه‌ها، حرکت پشت ولایت فقیه است
کد خبر: ۳۰۲۴۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اوقاف قزوین:

تنها راه مصون ماندن از فتنه‌ها، حرکت پشت ولایت فقیه است

معاون فرهنگی اوقاف قزوین گفت: امروز که شاهد فتنه‌های متعدد هستیم و دشمن در همه جا نفوذ کرده است؛ تنها راه مصون ماندن از این دشمنی‌ها، حرکت پشت ولایت فقیه است.

تنها راه مصون ماندن از فتنه‌ها، حرکت پشت ولایت فقیه است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی معاون فرهنگی اوقاف در جشن اعیاد شعبانیه در امامزاده حسین(ع) اظهار کرد: برای آفرینش آسمان و زمین خداوند بهانه ای قرار داده است و اگر وجود نبی اکرم و امیرمومنان  و حضرت زهرا(س) نبود خداوند خلقتی انجام نمی‌داد.
 
وی افزود: بزرگترین موهبت خداوند به من و شما اسلام عزیز است، اسلامی که با فدا کردن جان و مال حضرت رسول، امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و نسل ایشان تا به امروز ماندگار مانده است.

این کارشناس مذهبی اذعان کرد: اگر خداوند دنیا را بدون پیامبر و معصومان خلق می‌کرد دینش ناقص بود؛ زیرا خدا در غدیرخم دین را کامل کرد و پایه و اساس اسلام را ولایت دانست.

وی بیان کرد: امام باقر(ع) می‌فرمایند:"اسلام ۵ پایه دارد، خمس، زکات، نماز، روزه، حج و ولایت، اما هیچ یک از این امور همچون ولایت سفارش نشده است.
 
مجیدی با بیان اینکه اولین ملاک سنجش ما در دنیا ولایت است، گفت: ولایت رکن رکین اسلام است، از امام صادق(ع) سوال شد امکان دارد کسی محب ولایت باشد و با دشمنان ولایت دوستب کند؟ فرمودند؛ این موضوع امکان ندارد.

وی تصریح کرد: ولایت پذیر کسی است که محب محبان ولایت و دشمن دشمنان ولایت باشد، اگر کسی مرگش فرا برسد و معرفت به امام نداشته باشد به مرگ جاهلیت مرده است.

این کارشناس فرهنگی اذعان کرد: امروز چرا باید در برخی محافل، مجالس و جامعه ما اسمی از ولایت مطرح می‌شود، بگویند بحث سیاسی نکنید؟ در صورتی که ولایت از ارکان اصلی اسلام است و یکی از این انحرافات و دشمنی‌های که با اسلام شده جدا کردن ولایت از اسلام است.
 
وی بیان کرد: ولایت را باید عملی قبول داشته و با معرفت ولایت مدار باشیم، نمونه این انحرافات را می‌توان در اظهارنظرها در مورد حضور ایران در سوریه و نبرد با داعشی و وهابی دانست که آن را کار سیاسی می‌دانند.
 
مجیدی عنوان کرد: ولایت مداری به حضور و برگزاری جلسات هفتگی و ماهانه نیست؛ بلکه که اگر محب اهل بیت هستیم باید امروز در صف نبرد با دشمنان اهل بیت و اسلام باشیم.
 
وی تاکید کرد: نمی‌شود ادعای ولایت مداری و حب امام حسین(ع) را داشت  و هم ماهواره و فضاهای گناه را دنبال کرد؛ محب اهل بیت دشمن شناس است و با قلم و عمل خود در این راه گام برمی‌دارد.
 
معاون فرهنگی اوقاف گفت: در نظام ما مشکلات زیاد است اما بنا نیست که اصل نظام ما یعنی ولایت را خدشه دار شود؛ این خود از ترفندهای دشمن است؛ نباید اجازه داد با ذهن ما بازی کنند و ولایت را مقوله سیاسی معرفی کنند.
 

وی در پایان بیان کرد: امروز که شاهد فتنه‌های متعدد هستیم و دشمن در همه جا نفوذ کرده است؛ تنها راه مصون ماندن از این دشمنی‌ها، حرکت پشت ولایت فقیه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان