۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سقوط خودرو پیکان وانت از روي پل در قزوين+تصاویر
کد خبر: ۳۰۲۲۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۳۰ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

سقوط خودرو پیکان وانت از روي پل در قزوين+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره یک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: ناتواني راننده يك دستگاه پیکان وانت در كنترل وسيله نقليه و سقوط آن از روي پل در بلوار صنعت قزوین حادثه ساز شد.

سقوط خودرو پیکان وانت از روي پل در قزوين+تصاویر
محمد چگینی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اطلاع‌رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ نيروهاي عملياتي ايستگاه هاي شماره يک باغ دبير و 2 شهید بابایی را در ساعت 11 و 40 دقيقه روز چهارشنبه 29 فروردین ماه سال 1397 به محل حادثه واقع در ابتدای بلوار صنعت، ورودی میدان مینودر اعزام کرد.

وي افزود: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي پیکان وانت در مسیر حرکت در بلوار صنعت در آستانه ورود به میدان مینودر به دلايل نامشخصي از مسير خود منحرف شده و از بالاي پل آبراهه زیرگذر به پایین سقوط مي‌كند.

رئيس ايستگاه شماره یک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: تنها مصدوم اين سانحه رانندگي راننده 65 ساله خورو وانت بود که قبل از رسيدن آتش نشانان توسط مردم از داخل خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل شد.

چگینی اضافه کرد: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق و گاز خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق و حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

چگینی یادآور شد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و تحویل خودرو سانحه دیده به عوامل انتظامی به ماموریت خود خاتمه دادند.

در پايان اين مسئول از شهروندان درخواست کرد: نسبت رعايت کامل قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه در تمامي ساعات شبانه روز دقت کافي را بعمل آورند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان