۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جهانبخش، آزمون و قوچان‌نژاد در بین ۱۰ فوتبالیست برتر آسیا
کد خبر: ۳۰۲۱۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۹ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

بر اساس نشریه معروف فور فور تو ی انگلیس؛

جهانبخش، آزمون و قوچان‌نژاد در بین ۱۰ فوتبالیست برتر آسیا

نام سه ملی‌پوش کشورمان در بین ۱۰ فوتبالیست برتر قاره کهن قرار گرفت.

جهانبخش، آزمون و قوچان‌نژاد در بین ۱۰ فوتبالیست برتر آسیا
به گزارش سرویس ورزشی   صبح قزوین ، سایت مجله «فور فور تو» مالزی برای چهارمین سال متوالی اقدام به معرفی 50 فوتبالیست‌ برتر آسیا کرد که بر این اساس در فهرست پایانی منتشر شده از سوی این نشریه، نام سه ملی‌پوش ایرانی در بین 10 فوتبالیست برتر این فهرست دیده می‌شود.

سه بازیکن ایرانی فهرست 10  نفره این لیست به شرح زیر هستند:

10- رضا قوچان‌نژاد: در حالی علیرضا جهانبخش، سلاح جدید ایرانیان در فصل جاری رقابت‌های اردویژه هلند همچنان تیترهای خبری را به خود اختصاص داده است، هموطن او یعنی رضا قوچان‌نژاد هم نشان داد که توانایی این را دارد که بازیکنی تأثیرگذار باشد. گوچی که فصل گذشته با 20 گل‌زده در رده دوم جدول گلزنان اردویژه هلند قرار گرفت، این فصل تا کنون نیمی از این مقدار گل زده است. با حضور قوچان‌نژاد در کنار بهترین مهاجمان، ایران با خط حمله قدرتمندی به جام جهانی 2018 خواهد رفت.

9- سردار آزمون: آزمون یکی از بزرگترین ستاره‌های آسیا است، کسی که شایعات زیادی در مورد او مطرح است که چه زمانی روبین‌کازان روسیه را ترک خواهد کرد. این مهاجم 23 ساله بارها و بارها نشان داده که قادر به گلزنی در هر سطحی از مسابقات است از جمله روسیه، آسیا، جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا. سردار در آستانه رهبری خط حمله تیم ملی ایران در جام جهانی است و قادر به ثمر رساندن انواع گل‌ها است.  جای تعجبی هم نیست که حضور او در تیم‌هایی همچون لیورپول نسبت می‌دهند و این انتقال بزرگ تنها نیاز به کمی زمان دارد.

3- علیرضا جهانبخش: این بال ایرانی یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ هلند بوده، بازیکنی که با توان به پیروزی رساندن AZ آلکمار خود را در قلب هواداران این تیم جا داده است. جهانبخش 24 ساله نزدیک به صدر جدول گلزنان اردویژه هلند است و پاس‌ گل‌های زیادی هم به نام خود به ثبت رسانده است. در مجموع او عملکرد عالی داشته است. علیرضا نه‌تنها در لیگ هلند بلکه در تیم ملی فوتبال ایران نیز ستاره تیمش است. بال راست هجومی ایران اکنون این شانس را دارد تا در جام جهانی 2018 چیزهایی را نشان دهد که مدتی است هلندی‌ها در لیگ خود از او می‌بینند.

در این فهرست سون هیونگ مین کره‌ای از تیم تاتنهام و آرون موی استرالیایی از تیم هادزرفیلد تاون به ترتیب رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و بالاتر از جهانبخش ایستاده‌اند.

همچنین در فهرست اولیه (11 تا 50) این فهرست 50 نفره «فور فور تو»، 6 بازیکنی ایرانی دیده می‌شود که برای خواندن آن نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان