۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سلبریتی‌های پشیمان فاقد شعور سیاسی و نااهل هستند/ وقتی شهر شلوغ می شود سلبریتی ها عرض اندام می‌کنند!
کد خبر: ۳۰۱۸۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

حمله روزنامه های اصلاح طلب به هنرمندان:

سلبریتی‌های پشیمان فاقد شعور سیاسی و نااهل هستند/ وقتی شهر شلوغ می شود سلبریتی ها عرض اندام می‌کنند!

روزنامه‌های اصلاح طلب درحالی که در زمان انتخابات از سلبریتی ها و هنرمندان برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می کردند امروز با پشیمانی برخی از این افراد آنان را نااهل و فاقد شعور سیاسی می خوانند.

سلبریتی‌های پشیمان فاقد شعور سیاسی و نااهل هستند/ وقتی شهر شلوغ می شود سلبریتی ها عرض اندام می‌کنند!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  طی مراحل مختلف سلبربیتی هایی که حامی دولت بودند از حمایت و جمع کردن رای برای حسن روحانی اظهار پشیمانی کردند. افزایش قیمت دلار در آغاز سال جدید باعث شد تا این موج دوباره توسط سلبریتی ها به راه انداخته شود. در این راستا حتی برخی از افراد مشهور بیان داشتند که به خاطر حمایت از دولت نزد مردم بی آبرو شده اند.طیف سلبریتی های این کمپین آنقدر زیاد است که از خواننده، ورزشکار، نویسنده و بازیگر مختلف است.


سلبریتی‌های پشیمان فاقد شعور سیاسی و نااهل هستند/ وقتی شهر شلوغ می شود سلبریتی ها عرض اندام می‌کنند!


در موج اول کمپین پشیمانیم برخورد دولتمردان با سلبریتی ها تخریبی بود. در همین راستا « محمد باقر نوبخت»، سخنگوی دولت خطاب به سلبریتی های حامی دولت بیان داشت که «شما اصلا کی رای دادید که حا لا پشیمان شده اید.»

اینک نیز شاهد تخریب چهره سلبریتی ها توسط روزنامه های اصلاح طلب هستیم.

در همین زمینه روزنامه اصلاح طلب شرق با نا اهل خواندن سلبریتی ها نوشت: حمید فرخ‌نژاد، رضا رشیدپور، سیروان خسروی، محسن افشانی، مهدی فخیم‌زاده، نوید محمدزاده، مهدی پاکدل و علی کریمی از جمله آنها هستند. مي‌گويند وقتي عرصه سياست از اهلش خالي شود، وقتي احزاب به حاشيه رانده شوند، شهر شلوغ مي‌شود و جا براي عرض ‌اندام برخي باز مي‌شود.

این روزنامه با واژه سیاست نشناس در برخورد با این افراد نوشت: سؤالي كه سلبريتي‌هاي سياست‌ناشناس در يك فضاي هيجاني به آن پاسخ نمي‌دهند يا نمي‌توانند بدهند يا اصلا به مخيله‌شان هم خطور نمي‌كند اين است كه اگر به انتخابات سال ٩٦ بازگرديم آيا گزينه بهتري به‌جز روحاني اصلا وجود داشت كه به او رأي بدهيم که حالا از رأي‌ندادن به او پشيمان شويم؟ اين پشيماني زماني مي‌تواند درخور تأمل باشد كه در برابرش يك آلترناتيو هم موجود باشد. با توجه به وضعيت گزينه‌هاي روي ميز انتخابات سال گذشته، احتمالا بيش از دو آلترناتيو براي پشيمانان رأي به روحاني متصور نبود. خوب است سلبريتي‌ها بعد از ابراز پشيماني بگويند كه آلترناتيو آنها چه بوده؟ ابراهيم رئيسي يا تحريم؟

این روزنامه درحالی با قلمی تند و عصبانی به سلبریتی ها می تازد و بیان می کنند که آنها مجبور بودند به روحانی رای بدهند و گزینه دیگری وجود نداشت و حضور رئیسی به عنوان رئیس جمهور مساوی تحریم بود که در حال حاضر نیز وضعیت برجام چندان خوب نیست و سایه تحریم ها بالاسر کشورمان است تا جایی که اتحادیه اروپا بیان می کند که برای حفظ برجام قصد تحریم ایران را دارد.

از سوی دیگر روزنامه اصلاح طلب جهان صنعت در گزارشی با عنوان «سیاست ورزی به روش سلبریتی ها» نوشت:
«در زمان انتخابات طبق روال مرسوم، ستادهای انتخاباتی به سراغ هنرمندان می‌روند تا از محبوبیت آنها میان توده استفاده کرده و مردم را برای آمدن پای صندوق رأی تشویق کنند. در بسیاری از موارد هم هنرمندان با انتخاب خودشان و بنا بر منافع کاری، شخصی یا ملی همراه کاندیدایی می‌شوند و از او حمایت می‌کنند...انتخابات برگزار شد و حسن روحانی رأی آورد؛ اما آنچه انتظار می‌رفت پیش نیامد. این روزها به یک سالگی دولت دوم حسن روحانی نزدیک می‌شویم و انتقادها از او و دولتش بالا گرفته است؛ اما در این میان شاید تندترین موضع از طرف هنرمندانی باشد که او را در انتخابات پیشین حمایت کردند. حتی دو ماه گذشته موجی با هشتگ من پشیمانم راه افتاد که آن اعلام برائت از حسن روحانی و حمایت از او در انتخابات ریاست جمهوری بود. سؤال اساسی این است که آیا یک سال زمان مناسبی برای قضاوت در مورد عملکرد دولت است و آیا فقط دولت در مشکلات امروز مقصر است و دیگران بی‌گناهند؟ عکس‌العمل‌های احساسی هنرمندان و اظهارنظرهایشان چه تاثیری بر آرامش کشور دارد؟...حمید فرخ نژاد...پرویز پرستویی...لادن طباطبایی...لیندا کیانی...رضا صادقی...باران کوثری...مهدی فخیم زاده...علی کریمی».

این روزنامه حامی دولت با فاقد شعور سیاسی خواندن سلبریتی‌ها در ادامه نوشت:

«همراهی با جریان‌های سیاسی باید همراه با شعور سیاسی باشد وگرنه بعد از مدتی یا به تندروی دچار می‌شود یا از راه بازمی‌ماند. همراهی هنرمندان با کمپین‌های انتخاباتی نیز باید با توجه به مشخصات سیاسیون و توانایی‌هایشان باشد. قرار نیست هنرمندی که در جامعه محبوب است روزی از سیاستمداری حمایت کند و یک روز دیگر از بنیان منکر حمایت شود. آنچه امروز در جامعه اتفاق افتاده سیاست‌ورزی کسانی است که با موج‌های دیگر همراه می‌شوند و عده‌ای را نیز با خود می‌برند».

پیش از این نیز روزنامه‌های اصلاح طلب به سلبریتی های پشیمان واکنش نامناسبی نشان داده بودند. در همین رابطه روزنامه اصلاح طلب آرمان -آذر ۹۶- در واکنش به انتقادات هنرمندان از دولت نوشت: «سلبریتی های ایرانی را فاقد دانش عمیق هستند».

این واکنش‌ها در حالی است که روزنامه‌های اصلاح طلب در روزهای تبلیغات ریاست جمهوری ۹۶ به بازتاب گسترده اظهارات هنرمندان در میتینگ‌های انتخاباتی روحانی می‌پرداختند.



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان