۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شعار "یتیم بدون مسکن" در قزوین تاپایان سال محقق می‌شود
کد خبر: ۳۰۱۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۸ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان:

شعار "یتیم بدون مسکن" در قزوین تاپایان سال محقق می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت:برنامه ریزی برای تحقق شعار "یتیم بدون مسکن نداشته باشیم" را از سال ۹۶ آغاز کردیم و تا پایان سال جاری در سطح استان ما یتیم بدون مسکن نخواهیم داشت.

شعار "یتیم بدون مسکن" در قزوین تاپایان سال محقق می‌شود
مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  بیان کرد: در آستانه شب عید یک و نیم میلیارد تومان بن کارت با کمک خیرین تحویل مددجویان شد و این اقدام نتیجه اعتماد عموم مردم به این نهاد بود و در ادامه این حرکت همراهی مردم استان را در جشن نیکوکاری نیز شاهد بودیم.

وی موضوع مسکن را یکی از مسائل جدی در رفع نیازهای زندگی مددجویان دانست و اظهارکرد: برنامه ریزی برای تحقق شعار "یتیم بدون مسکن نداشته باشیم" را از سال 96 آغاز کردیم و تا پایان سال جاری در سطح استان ما یتیم بدون مسکن نخواهیم داشت و در شهر اقبالیه که یکی از نقاط محروم استان است این شعار را محقق کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اعلام اینکه درسال گذشته 425 واحد مسکونی تحویل مددجویان شد، گفت: برای خرید این تعداد واحد مسکن نزدیک به 130 میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و مردم نوعدوست و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

وی یادآورشد: سال گذشته یکی از برنامه‌های جدی کمیته امداد همکاری با موسسات و خیریه‌ها بوده تا بتوانیم خدمات شفاف، منظم و یکپارچه را برای ارتقای وضعیت نیازمندان داشته باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان