۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تصادف خودروی پرايد و نيسان یک کشته برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۳۰۱۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۷ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

تصادف خودروی پرايد و نيسان یک کشته برجای گذاشت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تصادف خودروي پرايد و نيسان در جاده اقباليه قزوين و فوت تنها سرنشين خودروي پرايد خبر داد.

تصادف خودروی پرايد و نيسان یک کشته برجای گذاشت+تصاویر
عليرضا رحماني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 9 و 40 دقيقه امروز دوشنبه 27 فروردين ماه، از تصادف شديد بين يک دستگاه خودروي پرايد و نيسان در جاده اقباليه به سمت قزوين بعد از سه راهي چوبيندر خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين آتش نشانان ايستگاه شماره هشت چوبيندر و سه مولوي را به محل حادثه اعزام کرد.

وي گفت: در جريان اين حادثه خودروي سواري پرايد به شدت با قسمت عقب خودروي نيسان برخورد کرده که منجر به خسارت شديد به خودروي پرايد و محبوس شدن راننده آن در اتاقک درهم پيچيده خودرو مي‌شود.

رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اعلام کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت سوخت و قطع جريان برق خودروها از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و با استفاده از تجهيزات هيدروليکي نسبت به برش اتاقک درهم پيچيده خودرو پرايد و خارج کردن راننده آن که از ناحيه سر به شدت دچار آسيب ديدگي شده بود اقدام کردند.

وي در ادامه افزود: نيروهاي عملياتي راننده حدودا 40 ساله که کاملا بيهوش بود را براي اقدامات بعدي تحويل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه پس از انجام معاينات پزشکي، مشخص شد وي براثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اوليه جان خود را از دست داده است.

رحماني در ادامه با اشاره به حضور کارکنان نيروي انتظامي و پليس راهور در محل حادثه افزود: آتش نشانان با خارج کردن خودروها از صحنه حادثه و انتقال آنها به حاشيه کناري جاده نسبت به تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي اقدام کرده و به مأموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي مي‌باشد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان