۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مستند داستانی "۶۴۱۰" در قزوین ساخته می‌شود
کد خبر: ۳۰۱۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۷ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه هنری استان قزوین:

مستند داستانی "۶۴۱۰" در قزوین ساخته می‌شود

رئیس حوزه هنری استان قزون با اشاره به زندگی پرمشقت شهید خلبان حسین لشکری گفت: برای بزرگداشت این شهید ما اولین مستند بلند داستانی ۶۴۱۰ را در خصوص زندگی شهید لشکری در سال ۹۷ کلید می‌زنیم.

مستند داستانی "۶۴۱۰" در قزوین ساخته می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آئین اختتامیه گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی ظهر امروز(دوشنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: اين جشن مزین به نام سید شهيدان اهل قلم سيد مرتضی آوینی است که یاد همه شهدا را گرامی می‌داریم.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برنامه‌هایی به مناسبت هفته انقلاب اسلامي در قزوین اجرا شد که از همکاری همه مجموعه‌ها و ادارات در همراهی و برگزاری آنها تشکر می‌کنم.

اجرای 60 تئاتر توسط دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
این مسئول بیان کرد: حوزه هنری 20 برنامه نظیر نمایش فیلم، بزرگداشت آیت الله باریک بین، تجلیل از فعالان تئاتر مسجد و آینده پژوهی را در این ایام برگزار کرد.

وی ابراز کرد: هنرمند انقلابی درد حق طلبی، استکبارستیزی و عدالت خواهي دارد و این اثر را چنان زیبا نشان می‌دهد که حتی کسی که مخالف هستند به این مباحث علاقمند می‌شود.

هوشمند بیان کرد: سید شهیدان اهل قلم با هوشمندي خاصی از گونه‌هاي مختلف هنر سراغ مستندسازی رفت و با گذشت سالیان سال و قریب 2 دهه به اینجا رسیدیم که حرف دنیای امروز را با زبان تصویر می‌شود بیان کرد.

وی با اشاره به زندگی پرمشقت شهید خلبان حسین لشکری اذعان کرد: برای بزرگداشت این شهید ما اولین مستند بلند داستانی 6410 را در خصوص زندگی شهید لشکری در سال 97 کلید می‌زنیم.

رئیس حوزه هنری قزوین در پایان گفت: تولید حداقل 60 تئاتر دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که در مناسبت‌های خاص اجرا می‌شود از دیگر اقدامات حوزه هنری استان قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان