۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین تجلیل شدند+تصاویر
کد خبر: ۳۰۰۹۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۲ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

با حضور رئیس سازمان هنری رسانه ای «اوج»؛

هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین تجلیل شدند+تصاویر

با حضور رئیس سازمان هنری رسانه ای «اوج» هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین تجلیل شدند.

هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در قزوین تجلیل شدند+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ نشست هم اندیشی هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین، علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین و جمعی از هنرمندان عرصه هنر در استان قزوین در سالن باغستان برگزار شد.

در این نشست صمیمانه محمدحسنی استان قزوین را صاحب هنرمندان طراز انقلابی و پرظرفیت در حوزه هنر متعهد برشمرد که توانسته است در حوزه های مختلف به ارائه آثار قدرتمند در سطح کشور بپردازد.

رئیس سازمان هنری رسانه ای «اوج» ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های هنرامندان قزوین بیان کرد: «کاروان سفیر آفتاب» و «فصل شیدایی» دو برنامه فرهنگی و هنری در استان قزوین بود که با همت اعضای جبهه فرهنگی و حمایت‌های سازمان اوج برگزار شد و استقبال بی نظیر مردم قزوین از این برنامه ها که در سطح دیگر استان‌های کشور بی سابقه بود، نشان داد که مخاطب شما در استان پذیرای خوراک و محتوای غنی فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه جلسه بر شناسایی ظرفیت‌های هنری بانوان قزوینی در حوزه فیلم نامه نویسی، تدوین و نویسندگی تاکید و عنوان کرد که سازمان هنری رسانه ای «اوج» آمادگی کامل حمایت از آثار قوی و صاحب سبک بانوان را دارد.

در ادامه این نشست تعدادی از هنرمندان به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و رئیس سازمان هنری رسانه ای «اوج» پاسخگوی سوالات هنرمندان استان قزوین بود.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز دیگر سخنران این مراسم بود که به چیستی هنر از نگاه قرآن اشاره کرد و خدای متعال را بزرگترین هنرمند جهان هستی معرفی کرد.

وی در ادامه به راز ماندگاری آثار هنری اشاره کرد و گفت: قرآن کریم بزرگترین اثر هنری خلقت است و خدای متعال هنرمندی خود را با نزول قرآن به نمایش می‌گذارد که به کافران می‌گوید اگر می‌توانید آیه ای شبیه قرآن بیاورید و اینگونه مخلوقاتش را به میدان مبارزه می‌طلبد و ناتوانی آنها را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: زمانی هنری ماندگار و جاودانه خواهد بود که با خدای متعال ارتباط برقرار کند در غیر این صورت این هنر پوسیده و کهنه خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از هنرمندان حوزه هنر انقلاب تجلیل به عمل آمد.

احمد پیله چی استاد خوشنویسی کشور، حسینعلی زرآبادی موسیقیدان، محمد رازقی مدیر طراحی و گرافیک، محمد برادران تدوینگر و کارگردان انیمیشن، محمدرضا امامقلی کارگردان سینما و تلویزیون، میثم ملکی عکاس خبری، مهدی مردانی شاعر از جمله هنرمندانی بودند که در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان