۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شهرستان الوند میزبان اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک ایران شد
کد خبر: ۳۰۰۸۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۱ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از اخبار ورزشی قزوین؛

شهرستان الوند میزبان اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک ایران شد

با همکاری فدراسیون ژیمناستیک کشورمان،اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ژیمناستیک استان، شهر الوند در شهرستان البرز میزبان اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشور شد.

شهرستان الوند میزبان اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک ایران شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استاان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال از 22 فروردین با حضور بانوی ملی پوش قزوینی
تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی بزرگسالان از 22 فروردین آغاز خواهد شد که بهناز طاهرخانی بانوی ارزنده و شایسته استان نیز در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان از 22 فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال در حالی آغاز می شود که اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی مریم آزمون به شرح زیر است:

فاطمه امینه برازجانی از بوشهر
الهام فرهمند-شقایق روزبهان-کوثر کمالی- هاجر دباغی و فاطمه عادلی از اصفهان
سارا ظهرابی نیا- الهام عناف چه-فاطمه شجاعی-فائزه سبز علی از خوزستان
شبنم بهشت- مریم ایزدپناه از کهکیلویه و بویر احمد
افسانه چترنور از زنجان
فاطمه سهرابی از کرمان
ملیکا متولی- فاطمه گرایلی از مازندران
حدیث قره بیگلو از قم
بهناز طاهرخانی از قزوین
سمانه چهکندی از خراسان رضوی
پروین فرهادی از فارس
زهرا قنبری و کویستان خسروی از تهران
مریم یکتایی از آذربایجان غربی
زهرا خواجوی از همدان
مریم نامی از ایلام
هلاله عبدالهی و رقیه شهبازی از کردستان
اردوی فوق تا روز 25 فروردین ماه برگزار می‌شود.

مژگان خدادادی همراه با دختران بسکتبالیست ایران عازم اردن شد
تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان در حالی ایران را به مقصد اردن ترک کرد که مژگان خدادادی ملی پوش شایسته و قزوینی تیم ملی این تیم را همراهی می کند.

تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان در حالی ایران را به مقصد اردن ترک کرد که مژگان خدادادی ملی پوش شایسته و قزوینی تیم ملی این تیم را همراهی می کند.بازیکنان و کادر فنی این تیم با پرواز ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۱ فروردین، ایران را به مقصد اردن ترک کرد.

نفت آبادان روز بیست و یکم فروردین استراحت می‌کند و از روز بعد به مصاف حریفان خود می‌رود.کوشا سپهر سبلان دیگر نماینده ایران است که صبح دوشنبه راهی مسابقات شد و ساعت ۱۵ در اولین دیدار خود به مصاف حریف لبنانی می‌رود.این مسابقات اولین حضور دختران بسکتبالیست ایرانی در رقابت‌های باشگاهی غرب آسیاست که در پی دریافت مجوز رسمی بازی با پوشش اسلامی از طرف فدراسیون جهانی بسکتبال، انجام شده است.هفت تیم از چهار کشور ایران، اردن، لبنان و فلسطین در دو گروه از ۲۱ تا ۲۵ فروردین با هم به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان راهی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا می‌شود.

۶ مرد جدید به اردوی تیم ملی والیبال اضافه می‌شوند
تمرین تیم ملی والیبال ایران که از روز سه شنبه 14 فروردین ماه با حضور 29 بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده بود، از صبح امروز(سه شنبه) با ورود 6 بازیکنی که در مرحله نهایی لیگ برتر در ترکیب ثابت تیم‌های خود بودند، وارد فاز جدیدی می‌شود که در بین نفرات نام مهدی مرندی لیبروی ملی پوش قزوینی نیز دیده می‌شود.

سعید معروف، سید محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، رضا قرا و مهدی مرندی بازیکنانی هستند که فردا به اردو ملحق خواهند شد.


شهرستان الوند میزبان اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک ایران شد
با همکاری فدراسیون ژیمناستیک کشورمان،اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ژیمناستیک استان، شهر الوند در شهرستان البرز میزبان اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشور شد.

مرحله نخست این اردو از 25 فروردین ماه تا 25 اردیبهشت سال جاری در سالن امام علی شهر الوند آغاز و مرحله دوم نیز پس از 10 روز استراحت به مدت یک ماه در همین سالن ادامه می‌یابد.

ملی پوشان ژیمناستیک کشور خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018جاکارتای اندونزی آماده می‌کنند.

همچنین اردوی ترامپولین بزرگسالان کشور نیز در حاشیه این اردو از 22 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه در سالن ژیمناستیک شهید گرامی قزوین و سالن ورزشی امام علی شهر الوند برگزار خواهد شد.

17 ملی پوش در اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک و 14 ورزشکار در اردوی ترامپولین کشور در قزوین حضور خواهند داشت.

در اردوی آمادگی تیم ملی سه ژیمناست هنری و در اردوی ترامپولین بزرگسالان نیز یک ورزشکار قزوینی حضور دارند.

گفتنی است؛ استان قزوین سال گذشته میزبان سه مرحله از اردوی آمادگی تیم های ملی ژیمناستیک جهت اعزام به رقابت ها تدارکاتی اسلوونی و ارمنستان بوده است.

ملی پوشان کوهستان فراخوانده شدند/2 قزوینی در بین دعوت شدگان
اولین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در سال جدید در حالی به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود که طاها قابلی و حسین زنجانیان دو ملی پوئش شایسته و ارزنده استان نیز در این اردو حضور خواهند داشت.

این مهم در حالی صورت گرفته است که حسین زنجانیان ملی پوش با سابقه استان از تیم تهران به این اردو فرا خوانده شده است.

زنجانیان که افتخارات زیادی را دوچرخه سواری قزوین در سال‌های اخیر کسب نموده است با توجه به اینکه در رقابت‌های باشگاهی در تیمی از تهران حضور داشت؛با نام تهران به این اردو دعوت شده است.

طبق اعلام کمیته تیم های ملی اولین مرحله اردو تیم‌های ملی دوچرخه سواری کوهستان در سال 97 جهت آماده سازی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 فلیپین طبق درخواست سرمربی تیم ملی از تاریخ 97/01/26 به میزبانی استان گلستان در شهرستان کردکوی با حضور 16 ورزشکار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان