۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تاثیرگذاری حوزه فرهنگ و هنر نیازمند کار قرارگاهی است
کد خبر: ۳۰۰۷۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت: ۱۷:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه هنری استان قزوین:

تاثیرگذاری حوزه فرهنگ و هنر نیازمند کار قرارگاهی است

رئیس حوزه هنری استان قزوین در دیدار شورای همفکری بسیج رسانه گفت: نیروهای انقلابی در جبهه فرهنگی حضور دارند اما موازی کاری‌ها و عدم حمایت درست، زمینه کم رنگ شدن تاثیرگذاری‌ها را فراهم می‌کند.

تاثیرگذاری حوزه فرهنگ و هنر نیازمند کار قرارگاهی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ علی هوشمند، رئیس حوزه هنری استان قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار با اعضای شورای همفکری بسیج رسانه به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب اظهار کرد: حوزه فرهنگ و هنر جزو مهمترین و تاثیرگذارترین حوزه‌ها در کشور است که همچون جبهه ای است که به فرمانده و قرارگاه نیاز دارد.

وی افزود: متاسفانه ما در حوزه فرهنگ و هنر به این کار قرارگاهی توجه نمی‌کنیم و هرکس در میدان جنگ با هرچه در دست دارد، می‌جنگد.

این مسئول بیان کرد: حوزه‌های فیلم و تئاتر و نمایش را باید با حضور نیروهای انقلابی تقویت کنیم زیرا این عزیزان با حمایت درست به مدیران انقلابی در آینده ای نزدیک تبدیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: نیروهای انقلابی در جبهه فرهنگی حضور دارند اما موازی کاری‌ها و عدم حمایت درست، زمینه کم رنگ شدن تاثیرگذاری‌ها را فراهم می‌کند.

هوشمند تصریح کرد: نسل امروز ما با کوچکترین مشکلی احساس یاس و ناامیدی می‌کند در صورتی که ملت ما با دست خالی توانست طاغوت را کنار بگذارد و هشت سال دفاع مقدس را جانانه مدیریت کند.

وی عنوان کرد: امسال رهبری شعار سال را بیشتر معطوف به مردم کردند زیرا امید رهبری به جوانان و نخبگان است، ما اگر هرکدام به وظیفه خود عمل کرده و نشاط و امید اجتماعی را تزریق کنیم شرایط کشور بهبود می‌یابد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین اذعان کرد: کشور ما در سخت ترین شرایط جنگ را پشت سر گذاشت در شرایطی که توسعه یافتگی ما در این حد نبود؛ بنابراین با کار قرارگاهی و همدلی و همفکری می‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی عنوان کرد: ما در پذیرش خوراک فراهنگی نخبگان عجله داریم اما در پاسخگویی به آن ضعف داریم یعنی در پاسخگویی به هجمه‌های فرهنگی ضعیف عمل می‌کنیم و تاخیر در عمل داریم که این شرایط اثرگذاری را ضعیف می‌کند.

این مسئول در پایان گفت: اگر هرکدام از مسئولان فرهنگی وظیفه خود را درست انجام دهند و به دغدغه‌های فرهنگی به خوبی پاسخ داده شود، اتفاقات خوبی در کشور رخ خواهد داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان