۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین منزلت اجتماعی اصحاب رسانه به‌خوبی شناخته نشده است
کد خبر: ۳۰۰۷۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت: ۱۶:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

منزلت اجتماعی اصحاب رسانه به‌خوبی شناخته نشده است

مسئول بسیج رسانه قزوین گفت: دوستان رسانه در اوج مظلومیت قرار دارند و علی رغم فرهیخته بودن این عزیزان که بدون بیمه و با حداقل هزینه‌ها در حالت فعالیت هستند؛ اما منزلت اجتماعی آنها دیده نمی‌شوند.

منزلت اجتماعی اصحاب رسانه به‌خوبی شناخته نشده است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار نوروزی با اکبر اسکندری نژاد مدیرکل ارشاد قزوین اظهار کرد: وضع عمومی و اقتصادی حوزه رسانه استان مناسب نیست؛ اما اصحاب رسانه با همین حداقل‌ها به خوب فعالیت می‌کنند.

وی افزود: دوستان رسانه در اوج مظلومیت قرار دارند و علی رغم فرهیخته بودن این عزیزان که بدون بیمه و با حداقل هزینه‌ها در حالت فعالیت هستند؛ اما منزلت اجتماعی آنها دیده نمی‌شوند.

این مسئول بیان کرد: متولی اصلی حوزه رسانه مجموعه ارشاد است که با همکاری هیئت مدیره خانه مطبوعات باید در رفع مشکلات اصحاب رسانه ورود جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: فراهم سازی آموزش و خدمات رفاهی برای خبرنگاران باید مدنظر قرار بگیرد و بسیج رسانه قزوین در این فضاها آمادگی کمک و همکاری با ارشاد و خانه مطبوعات را دارد.

کشاورز با اشاره به فعالیت‌های بسیج رسانه در سال گذشته گفت: در اولین اقدام برگزاری طرح ولایت رسانه با حضور مسئول بسیج رسانه کل کشور انجام گرفت، همچنین دوره‌های اخلاق رسانه به صورت مستمر در دفتر آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری ۱۲ برنامه در روز خبرنگار، هماهنگی با بهداری سپاه برای ارائه خدمات رایگان به اصحاب رسانه، هماهنگی حضور فرزندان اصحاب رسانه در برنامه "خان بابا" و دیدار حضوری از ۴۲رسانه جزو برنامه‌های روز خبرنگار بود.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به دیدار بسیج رسانه با خانواده شهید سهیلی راد به مناسبت روز خبرنگار ابراز کرد: ۱۰شهید رسانه در استان قزوین وجود دارد که سال گذشته شهید سهیلی راد به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه انتخاب شده بود.

وی بیان کرد: در سال جاری شهید "کریم اصغری" که نمایندگی روزنامه رسالت در شهر شال را دارا بود، به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان قزوین درنظر گرفته شده است.

کشاورز عنوان کرد: در سال گذشته کمپین رسانه ای برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه راه اندازی شد که ۱۳میلیون تومان توسط خبرنگاران و خیرین جمع آوری شد.

وی اعلام کرد: برنامه دیگر بسیج رسانه راه اندازی "هیئت القلم" است که محفل رسانه ای برای خبرنگاران و اهل قلم استان قزوین است که دوجلسه در سال گذشته برگزار شد که جلسه سوم در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در سال گذشته کارگاه سوژه یابی و نقد فیلم توسط بسیج رسانه برگزار شد و فیلم "اشنوگل" و "ویلایی‌ها" با همت حوزه هنری قزوین برای اصحاب رسانه و خانواده آنها اکران شد.

وی ابراز کرد: دیگر برنامه‌های بسیج رسانه برگزاری مسابقات ورزشی برای بانوان و اقایان و هماهنگی با بیمه بسیجیان است، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بیمه تکمیلی و آتش سوزی و خانواده با تخفیف مناسب برای اصحاب رسانه انجام می‌گیرد.

کشاورز اذعان کرد: برگزاری اردوی قم و نمایشگاه کتاب با همکاری خانه مطبوعات و برگزاری اردوها جهادی و ضیافت افطار در ماه رمضان و جشنواره رسانه ای ابوذر از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه در سال گذشته بود.

وی بیان کرد: در سال جاری امیدواریم با همت دوستان رسانه و اداره کل ارشاد بتوانیم خدمات خوبی در حوزه آموزشی و رفاهی به اصحاب رسانه استان قزوین ارائه دهیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان