۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تحقق شعار سال موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
کد خبر: ۲۹۹۶۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۴ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

تحقق شعار سال موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تحقق شعار سال را باید برای خود یک تکلیف شرعی دانست چون حمایت از تولید ملی و کالای داخلی موجب رونق اقتصاد داخلی و کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی می‌شود.

تحقق شعار سال موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری اظهار کرد: امیدواریم با تلاش و همت آحاد مردم و مسئولین شعار سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد تحقق یابد و دستگاه قضایی استان نیز در جهت محقق شدن شعار سال تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و در این مسیر نیز آمادگی کامل را داریم.

وی افزود: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانند چون حمایت از تولید ملی و کالای داخلی موجب رونق اقتصاد داخلی و کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله بیکاری خواهد شد و در نتیجه موجب کاهش بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می شود که از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است.

این مسئول اذعان کرد: از زحمات همه شما همکاران قضایی و اداری در سال ۹۶ تقدیر و تشکر می کنم که با تلاش و کوشش، اهتمام، از خودگذشتگی کارنامه قابل قبولی را برای دادگستری استان رقم زده اید و آرامشی را که در استان حکم فرماست حاصل تلاش و جدیت شما در عرصه‌های مختلف است.

این مقام قضایی با بیان اولویت‌های هشت گانه دادگستری استان در سال ۹۷ اظهار کرد: در سال پیش رو دستگاه قضایی استان تمام تلاش و اهتمام خود را برای به ثمر رساندن اولویت های هشت گانه دادگستری که کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی، کاهش ورودی ها، کاهش اطاله دادرسی، کاهش موجودی، کاهش نقض آراء، کاهش منازعات و اختلافات، کاهش نارضایتی‌های عمومی و کاهش جمعیت کیفری است به کار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: با یاری خدای متعال و با تلاش شما همکاران این اولویت‌ها به نتیجه خواهد رسید و امیدواریم کوشش شما استمرار و قوت و عمق بیشتری یابد تا در راستای رسالت خدمتی دستگاه قضایی بتوانیم توفیقات بیشتری را رقم بزنیم و در عرصه خدمت به مردم گام‌های استوارتری برداریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان