۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استقبال خوب مردم قزوین از فیلم "لاتاری"/اکران "به وقت شام" در سینما مهتاب آغاز شد
کد خبر: ۲۷۳۴۷۱ نویسنده: اسکندر نادری پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان اعلام کرد:

استقبال خوب مردم قزوین از فیلم "لاتاری"/اکران "به وقت شام" در سینما مهتاب آغاز شد

مدیر امور سینمایی قزوین با بیان اینکه استقبال مردم قزوین از فیلم "لاتاری " در اولین روز اکران خوب بود، اعلام کرد: اکران های نوروزی پرفروش خواهند بود.

استقبال خوب مردم قزوین از فیلم "لاتاری"/اکران "به وقت شام" در سینما مهتاب آغاز شد
اسکندر نادری پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین درباره اکران‌های عیدانه سینما بهمن قزوین اظهار کرد: از 2 روز گذشته سه فیلم برای اکران در سینما بهمن شروع شد که هم اکنون نیز نمایش آنها برای مخاطبان ادامه دارد.

مدیر امور سینمایی قزوین افزود: فیلم لاتاری با ژانر اجتماعی، فیلم "مصادره" با محوریت طنز و انیمیشن "فيلشاه" به دلیل ساخت قوی و محتوی مناسب فروش بالایی خواهند داشت.

وی ادامه داد: فیلم‌های در حال اکران سینما مهتاب شامل "به وقت شام" با موضوع مبارزه با داعش و برگزیده جشنواره فجر، "مصادره" و "لونه زنبور" با محتوی طنز نیز از جمله فیلم‌های پرفروش سینما قزوین خواهند بود.

این مسئول ابراز کرد: فضای اکشن و موضوع به روز و ساختار قوی فیلم "به وقت شام "دليل محکمی برای جذب مخاطب است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های با ژانر طنز فروش بالایی خواهند داشت، عنوان کرد: در حال مذاکره هستیم تا فیلم‌های پر فروش در هر دو سینمای قزوین اکران شوند تا بخش خصوصی سینما نیز از سود فروش فیلم‌ها بهره ببرد.

مدیر سینما بهمن قزوین بیان کرد: سینماهای استان قزوین از نظر کیفی در سطح متوسط قرار دارد و دچار مشکلات فراوانی است.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و شروع تعطیلات قرار گرفته ایم پیش بینی می‌شود به دليل کیفیت بالای فیلم‌های اکران شده فروش فوق العاده ای خواهیم داشت.

مدیر امور سینمایی استان در پایان عنوان کرد: اکران فیلم "به وقت شام" در سینما مهتاب در سانس‌های 10:30،12:30،14:30،16:30،18:30و 20:30 و فیلم "لاتاری" در سینما بهمن در سانس‌های 12و 13:30 در حال اکران است.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان