۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قزوین جزو ۳ استان برتر در کاهش حوادث جاده‌ای کشور شد
کد خبر: ۲۷۲۹۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۳۲ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار:

قزوین جزو ۳ استان برتر در کاهش حوادث جاده‌ای کشور شد

معاون عمرانی استاندار گفت: استان قزوین با کار جمعی توانست جزو سه استان برتر در کاهش تلفات جاده ای قرار بگیرد که این موضوع نشان دهنده برنامه ریزی مهم بین دستگاه‌های مختلف به ویژه پلیس راه استان قزوین است.

قزوین جزو ۳ استان برتر در کاهش حوادث جاده‌ای کشور شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در رزمایش سراسری ترافیک و خدمات سفر نوروز ۹۷ در آزادراه قزوین زنجان اظهار کرد: نیروهای امدادی و انتظامی در ایام تعطیلات از نشاط ایام عید چشم پوشیدند و به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی افزود: نیروهای انتظامی و امدادی و راهواران استان قزوین هرساله از استراحت و آسایش خود و خانواده شان گذر می‌کنند تا کمک و خدمات لازم به شهروندان و حادثه دیدگان ارائه کنند.

این مسئول با بیان اینکه باید از فرصت خدمتگذاری به مردم استفاده شود، گفت: امنیت و آرامش نعمت بزرگ الهی است و بی گمان حضور نیروهای امنیتی و امدادی ارزش والایی در تحقق امنیت در جامعه دارد.

وی بیان کرد: سه موضوع برای همه مردم جهان مورد نیاز است که این سه موضوع در کلام امام صادق(ع) تعریف شده است که ایشان می‌فرمایند:"امنیت، عدالت و آسایش و آرامش نیاز همه مردم است." بنابراین اهمیت امنیت در این کلام امام به خوبی دیده می‌شود.

قدرتی با اشاره به اینکه استان قزوین مسیر مواصلاتی استان‌های دیگر است، عنوان کرد: شاهراه بودن استان قزوین زمینه افزایش ترددو حوادث جاده ای را فراهم کرده است؛ در این فضا نزدیکترین بنده به خدا کسی است که نفعش به خلق خدا بیشتر باشد.

وی در پایان تصریح کرد: خدمت به اشرف مخلوقات بزرگترین نعمت است و طی پانزده روز که کل کشور در حال سفر هستند خدمت خالصانه به مسافران ثواب عظیمی دارد.

در ادامه این رزمایش علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: نشاط بهاری با نظم و امنیت جزو اهداف ستاد خدمات نوروزی در سال جاری است تا با کاهش حوادث جاده ای زمینه آسایش همه مردم فراهم شود.

وی افزود: اگر راننده متخلفی خلاف کرد باید اعمال قانون شود و اگر برخی اوقات شاهدیم که با وجود این میزان تذکرات و توصیه‌های انتظامی راندده ای قوانین را رعایت نمی‌کند، نشان دهنده این است که در حوزه رفع مسائل روانی برای رفع آسیب‌های اجتماعی باید جدی تر عمل کنیم.

این مسئول بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر با همراهی دستگاه‌های مختلف در استان نزدیک به سه هزار نفر از عوامل امنیت و راهداری و امداد و نجات در سطح جاده‌ها فعال هستند و خدمات رسانی در سطح استان تعطیل نیست.

وی بیان کرد: استان قزوین با کار جمعی توانست جزو سه استان برتر در کاهش تلفات جاده ای قرار بگیرد که این موضوع نشان دهنده برنامه ریزی مهم بین دستگاه‌های مختلف به ویژه پلیس راه استان قزوین است.

فرخزاد عنوان کرد: وقوع احتمالی حوادث در ستاد خدمات سفر مدنظر قرار گرفته و با هم افزایی همه دستگاه‌ها می‌توان خدمات رسانی خوبی به مردم ارائه داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان