۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در قزوین آغاز می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۹۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در قزوین آغاز می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال، توزیع میوه از ۲۵ اسفند ماه سال جاری در استان آغاز می‌شود.

توزیع میوه شب عید از ۲۵  اسفندماه در قزوین آغاز می‌شود
مهندس فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار میوه شب عید و کنترل قیمت بازار و همچنین رفاه حال شهروندان استان، توزیع میوه از 25 اسفند ماه در سطح شهرستان‌های استان و از 26 اسفند ماه سال جاری در شهر قزوین اجرا می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر 87 غرفه در سطح استان میوه شب عید مردم استان را توزیع می‌کنند.

خمسه عنوان کرد: از این تعداد غرفه 38 غرفه در سطح شهرستان قزوین و حومه 8 غرفه در آبیک، 7 غرفه در آوج، 10 غرفه در بوئین زهرا، 13 غرفه در البرز و 11 غرفه در شهرستان تاکستان جانمایی شده است و سیب سفید و قرمز با قیمت 2500 تومان و پرتقال با قیمت 1800 تومان در سطح استان عرضه و توزیع می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه امسال 1000 تن پرتقال و 500 تن سیب برای شب عید در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است؛ گفت: میوه به اندازه کافی ذخیره سازی شده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

1500 تن میوه برای شب عید در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است

خمسه تصریح کرد: شهروندان استان برای تهیه میوه مورد نیاز خود می‌توانند به غرفه‌های جانمایی شده در سطح استان که با نصب بنر مشخص شده مراجعه کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین بیان کرد: به منظور حمایت از مصرف کننده در زمان خرید محصول وزن سبدهای میوه از کل وزن میوه کسر خواهد شد.
وی تصریح کرد: بازرسان ویژه سازمان جهادکشاورزی، صنعت و معدن، تعاون روستایی و تعزیرات حکومتی از ابتدای اجرای طرح بر نحوه توزیع میوه ایام پایانی سال نظارت دارند.
این مسئول در پایان از شهروندان استان خواست تا در صورت بروز هرگونه مشکل در نحوه توزیع و قیمت با شماره 124 تماس بگیرند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان