۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۸۱ غرفه توزیع میوه شب عید در قزوین برپا می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۹۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان تعاون روستایی استان:

۸۱ غرفه توزیع میوه شب عید در قزوین برپا می‌شود

رئیس سازمان تعاون روستایی استان از برپایی ۸۱ غرفه توزیع میوه شب عید در استان قزوین خبرداد.

۸۱ غرفه توزیع میوه شب عید در قزوین برپا می‌شود
محمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  درباره استقرار غرفه میوه ایام پایانی سال 96 و نوروز سال 97 اظهار کرد: امسال 81 غرفه توزیع میوه شب عید در استان برپا می‌شود.

وی افزود: از کل غرفه‌های سال جاری 28 غرفه در مرکز استان، 10 غرفه در حومه قزوین، 13 غرفه در البرز، 9 غرفه در بوئین زهرا، 8 غرفه در آبیک، 7 غرفه در آوج و 6 غرفه در تاکستان مسوولیت توزیع میوه شب عید را برعهده خواهند داشت.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: تمامی امکانات غرف شامل وسایل گرمایشی، ترازو توسط غرفه داران تامین و غرف به طور کامل تجهیز شود.

وی تصریح کرد: فروش کالاها و میوه‌های خارج از طرح تنظیم بازار در غرف تعیین شده، سیب و پرتقال شب عیدتحت هر شرایطی ممنوع است.

محمودی اذعان کرد: همزمان با توزیع میوه در شهرستان‌ها، غرف مرکز استان با تراکم جمعیتی بالا شامل غرف غله، بازارچه کوثر، راه آهن، سیدحسن نصرالله، سلطان سید محمد و میدان مادر تحویل میوه صورت می‌گیرد.

وی بر ایجاد غرف متحدالشکل، نصب بنر طرح تنظیم بازار، بنر قیمت فروش، تهیه کاور برای مسئولین غرفه، نحوه انتخاب توزیع کنندگان میوه تنظیم بازار براساس تجربیات و حسن انجام کار غرفه داران در سنوات گذشته تاکید کرد.

توزیع برنج و شکر تعاونی در فروشگاه های تعاون روستایی

محمودی همچنین از توزیع برنج و شکر در فروشگاه‌ها خبر داد و اظهار کرد: به منظور رفاه کشاورزان با مصوبه ستاد تنظیم بازار، برنج و شکر تعاونی برای تمام فروشگاه‌های تعاون روستایی در بخش‌ها و دهستان‌ها تهیه و توزیع می‌شود.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی بزرگترین شبکه توزیعی و خدمات رسان در کشور است، تصریح کرد: از سه هزار و ۷۰۰ فروشگاه در کل کشور، یک هزار و ۴۰۰ فروشگاه مربوط به شبکه تعاون روستایی است

وی مزایای شرکت‌های تعاونی روستایی را کاهش هزینه‌ها و رضایت بهتر تولید کننده و مصرف کننده عنوان کرد و گفت: عرضه این اقلام تنظیم بازاری با قیمت مصوب در سطح فروشگاه‌های زنجیره ای به طور طبیعی باعث تعدیل قیمت این اقلام در سطح بازار خواهد شد.

وی ادامه داد: عرضه کالاهای در اختیار با قیمت مصوب و بدون محدودیت، آرامش بازار را رقم زده است و هم اکنون هیچگونه مشکلی بابت تنظیم بازار این کالاها وجود ندارد.

این مسئول بیان کرد: شهروندان می توانند از همه فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف کارکنان سراسری و محلی نسبت به خرید این اقلام اقدام کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان