۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نخستین تاکسی اینترنتی تحت عنوان « بادسان » راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین:

نخستین تاکسی اینترنتی تحت عنوان « بادسان » راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نخستین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی تحت عنوان تاکسی اینترنتی بادسان در قزوین راه اندازی شد.

نخستین تاکسی اینترنتی تحت عنوان « بادسان » راه‌اندازی می‌شود
عبدالعلی دربندی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با افزایش جمعیت شهرنشینی و توسعه فضاهای شهری، همواره نیاز است که خدمات قابل ارائه به شهروندان نیز توسعه یافته و بر اساس فن آوری و تکنولوژی روز دنیا باشد تا بتواند پاسخگوی مطالبات شهروندان باشد و نیازهای آنان را برطرف کند.

وی عنوان کرد: بر این اساس سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز برای همراه شدن با پیشرفت تکنولوژی همواره سعی کرده است تا خدمات حمل و نقل قابل ارائه به مخاطبان خود را در قالب فناوری‌های روز دنیا ارائه دهد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به راه اندازی تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با گرایش مردم به استفاده هرچه بیشتر از امکانات فضای مجازی، استقبال آنان به استفاده از خودروهای اینترنتی افزایش یافته و این امر موجب شده شرکت‌های اینترنتی مختلفی راه اندازی شود.

دربندی زاده گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به منظور ارائه خدمات مطلوب و ایمن به شهروندان با همکاری تاکسیرانان و شرکت‌های حمل و نقل درون شهری(آژانس‌ها) اقدام به راه اندازی تاکسی اینترنتی "بادسان" کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به مزایای استفاده از تاکسی اینترنتی "بادسان" ابراز کرد: تاکسی اینترنتی بادسان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می‌کند و از نظر ایمنی در سفر، مسائل اخلاقی و اشیا جا مانده در تاکسی بسیار مطمئن است.

حضور 200 تاکسیران در تاکسی اینترنتی
دربندی زاده ابراز کرد: شهروندانی که از تاکسی اینترنتی بادسان استفاده می کنند، می‌توانند اطمینان داشته باشند که مجرب ترین تاکسیرانان مورد تأیید سازمان تاکسیرانی در قالب این طرح اقدام به جابجایی مسافر کرده و اگر وسایل شخصی خود را در تاکسی جا بگذارند با مراجعه به سازمان می‌توانند آن را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که سایر خودروهای اینترنتی فعال در استان تحت نظارت سازمان نبوده و اگر هنگام استفاده مسافران از خدمات آنها تخلف یا مشکلی برای مسافران رخ دهد، سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به هیچ عنوان پاسخگو نیست.

این مسئول با اشاره به هزینه‌های دریافتی تاکسی اینترنتی بادسان تصریح کرد: تعرفه تاکسی اینترنتی بادسان تقریبا 30 درصد کمتر از تعرفه آژانس‌های فعال در قزوین است که این مورد هم یکی دیگر از مزایای آن به شمار می‌رود.

وی گفت: تاکنون حدود 200 نفر از تاکسیرانان و رانندگان آژانس‌های تحت نظارت سازمان برای خدمات رسانی به شهروندان در سامانه تاکسی اینترنتی بادسان ثبت نام کرده و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان کرد: با توجه به این که برخی از تاکسیرانان و رانندگان آژانس‌ها از گوشی تلفن اندروید برخوردار نبودند، برای فعالیت در تاکسی اینترنتی بادسان اعلام آمادگی کردند که پس از تعویض گوشی تلفن همراه خود می‌توانند در این بخش فعالیت کنند.

دربندی زاده یادآور شد: شهروندان برای بهره مندی از خدمات نخستین تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان می‌توانند از طریق کافه بازار به آدرس http://goo.gl/p9UnLu و وب سایت: badsan.ir نرم افزار تاکسی اینترنتی بادسان را دانلود و روی گوشی‌های خود نصب کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان