۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تخصیص۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعات طرح tod
کد خبر: ۲۷۲۹۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

تخصیص۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعات طرح tod

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: به منظور انجام مطالعات طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل (tod ) در قزوین ۳۰۰ میلیون.تومان اعتبار یافته است.

تخصیص۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعات طرح tod
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، جواد حق لطفی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای حمل و نقل استان که صبح امروز(چهارشنبه) در اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل (tod) در قزوین در خردادماه سال جاری در شورای عالی شهرسازی کشور مصوب شد.

وی افزود: پیرو این امر در استان هم با حضور استاندار وقت و سایر مسولان مرتبط جلسات لازم در این زمینه تشکیل شد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به استقبالی که از این طرح در استان شد، وزارت راه و شهرسازی با جدیت بیشتری سعی کرد شرایط را برای اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل در قزوین فراهم کند.

حق لطفی ادامه داد: در سطح کشور مقرر شد ۳ استان به عنوان استان‌های پیشرو در اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل انتخاب شوند که استان قزوین نخستین استان کشور در اجرای این طرح بود.

وی عنوان کرد: ردیف اعتباری به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان برای گرفتن مشاور و اجرای طرح مطالعاتی پروژه مذکور از محل اعتبارات استانی به این طرح اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: مجموعه این موضوعات باعث می‌شود بازآفرینی در محله راه آهن داشته و بتوانیم با ایجاد این ظرفیت در شهر قزوین خدمات مطلوب تر و بیشتری به متقاضیان استفاده از حمل و نقل ریلی ارائه دهیم. 

حق لطفی گفت: انتظار می‌رود با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته سال اینده مطالعات و طراحی پروژه مذکور را به اتمام رسانده و عملیات اجرایی ان را در سال۹۸ اغاز کنیم؛ اعتبار بازآفرینی هم در استان ۲۰۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان