۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اقدامات پلیس قزوین برای امنیت چهارشنبه آخرسال/ با متخلفان برخورد جدی می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۸۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با معاونت اجتماعی مطرح شد؛

اقدامات پلیس قزوین برای امنیت چهارشنبه آخرسال/ با متخلفان برخورد جدی می‌شود

معاون اجتماعی نیروی انتظامی قزوین گفت: مطابق با دستور قضایی دادستان قزوین با متخلفان برخورد جدی می‌شود و آنها تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت به سر خواهد برد.

اقدامات پلیس قزوین برای امنیت چهارشنبه آخرسال/ با متخلفان برخورد جدی می‌شود
سرهنگ ایمانعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در بحث چهارشنبه سوری تاکید ما این است که مردم این مناسبت سنتی را محله محور برگزار کنند و فرزندان تحت نظارت خانواده‌ها به برگزاری جشن و شادی بپردازند.

وی افزود: همه ما باید آموزش ببینیم که مراسم شاد در این ایام را به شکل مناسب برگزار کنیم و خانواده‌ها در این ایام در کنار فرزندان خود حضور داشته باشند و اجازه ندهند که مواد محترقه را در منزل نگهداری کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی قزوین اذعان کرد: چهارشنبه سوری جزو سنت‌های تاریخی و قدیمی ما ایرانی‌هاست و باید بهترین برداشت را از این سنت قدیمی داشته باشیم و صله رحم و دوستی و افزایش محبت‌ها را مورد توجه بیشتری قرار دهیم.

وی بیان کرد: خانواده‌ها باید نظارت داشته باشند تا فرزندان وسایل خطرناک و مواد محترقه را در منزل و جیب لباس خود نگهداری نکنند تا از افزایش مصدومان در حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان گرفته شود.

این مسئول ابراز کرد: شهروندان اقدامات مخربانه افراد متخلف را به 110 اطلاع دهند تا مانع حوادث بزرگ در قزوین شود.

وی تاکید کرد: نیروهای انتظامی در مناطق مختلف استان آماده باش هستند تا نظم و امنیت لازم را فراهم کنند و به شدت با متخلفان حوادث چهارشنبه سوری برخورد قانونی خواهد شد.

محمدزاده عنوان کرد: مطابق با دستور قضایی دادستان قزوین با متخلفان برخورد جدی می‌شود و آنها تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت به سر خواهد برد.

وی گفت: بیش از یک میلیون عدد انواع مواد محترقه در سطح استان کشف شده است و بیش از 70 نفر نیز دستگیر شده اند و تا پایان چهارشنبه سوری این اقدامات امنیتی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان