۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح توسعه حرم "طفلان مسلم" آماده شد
کد خبر: ۲۷۲۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین:

طرح توسعه حرم "طفلان مسلم" آماده شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: طرح توسعه حرم طفلان مسلم آماده شده و امیدواریم با مشارکت جوانان شهر مسیب شاهد اجرای این طرح به بهترین شکل ممکن باشیم.

طرح توسعه حرم "طفلان مسلم" آماده شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی مذهبی شهر مسیب عراق پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در این مراسم که در دفتر ستاد عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد، حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: بازسازی شهر مسیب بدون حمایت جوانان و مردم عراق مخصوصا شهر مسیب ممکن نیست.

وی ادامه داد: عتبات مقدسه عراق به نقطه اشتراک مردم عراق و ایران تبدیل شده اند و این نقطه مشترک و وحدت باید روز به روز با حمایت مردم این دو کشور و بدون نگاه قومیتی تقویت شود.

کبودوند افزود: طرح توسعه حرم طفلان مسلم آماده شده و امیدواریم با مشارکت جوانان شهر مسیب شاهد اجرای این طرح به بهترین شکل ممکن باشیم.

وی اضافه کرد: در این طرح شاهد توسعه همه جانبه حرم خواهیم بود و تمام ساخت و سازها بر اساس طرح جامع توسعه خواهد بود.

 بیان کرد: حرم دوطفلان مسلم و ارتباط مردم قزوین با شهر مسیب انس و الفتی بسیارزیادی در بین مردم این دو شهر ایجاد کرده و امیدوارم این امر استمرار یابد.

حسین مؤید از فعالان فرهنگی و مذهبی شهر مسیب عراق نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: خدمات ستاد عتبات عالیات استان قزوین در شهر مسیب بیش از هر زمانی واضح و آشکار است و شاهد تحول در حرم دوطفلان هستیم.

وی در پایان یادآور شد: قزوین به شهر دوم مردم مسیب تبدیل شده و بدون شک مسیب نیز در عراق به شهر دوم مردم قزوین تبدیل شده است و ما از این امر خرسند هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان