۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه/ خاطیان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشتگاه خواهند بود
کد خبر: ۲۷۲۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد:

کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه/ خاطیان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشتگاه خواهند بود

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: نیروهای انتظامی در ایام پایانی سال آماده باش هستند و با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌شود و این افراد خاطی تا پایان ایام تعطیلات نوروزی میهمان نیروی انتظامی خواهند بود.

کشف بیش از یک میلیون عدد مواد محترقه/ خاطیان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشتگاه خواهند بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر انتظامی اظهار کرد: امسال طرح‌های ویژه ای برای مقابله با فروش مواد محترقه در استان قزوین اجرا شد و توان مضاعفی از سوی پلیس درخصوص کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال اختصاص داده شد.

وی افزود: در سال جاری با توجه به اهمیت روزهای پایانی سال، پلیس انتظامی توانست هفت کیلو انواع مواد محترقه پرخطر را کشف و 71 فروشنده دستگیر شدند.

این مسئول اذعان کرد: در سال جاری با حضور گسترده نیروهای انتظامی یک میلیون و 136 هزار و 686 عدد انواع مواد محترقه کشف شد که بیش از 98 درصد افزایش کشفیات را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با اجرای طرح‌ها 184درصد افزایش کشفیات را داشتیم، همچنین 23دستگاه خودرو، 27 دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند و 26 دستفروش هم درحال فروش دستگیر شدند.

با برهم زنندگان امنیت عمومی برخورد جدی می‌شود

محمودی با اشاره به مواردی که در چهارشنبه اخرسال از سوی همشهریان باید جدی گرفته شود، گفت: باید نظارت والدین و مراقب از فرزندان و آگاهسازی از خطرات مواد محترقه صورت بگیرد، بیشترین مصدومان افراد خردسال و نوجوان و کودکان هستند که باید مراقب آنها بود، از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت مواد محترقه خودداری کنند به ویژه در منازل، سال گذشته در منطقه نوروزیان شاهد انفجار منزل مسکونی بودیم که در زیرزمین منزل رخ داده بود.

وی اضافه کرد: شهروندان قزوینی از برافروختن آتش های پرحجم به ویژه در کوچه های کم عرض خودداری کنند، اتفاقات پرخطر را به پلیس اطلاع دهند و حتما والدین در کنار فرزندان در چهارشنبه سوری حضور داشته باشند و مردم عزیز از تجمع و راه انداختن کارناوال دوری کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ذعان کرد: نیروهای انتظامی در ایام پایانی سال آماده باش هستند و با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌شود و این افراد خاطی تا پایان ایام تعطیلات نوروزی میهمان نیروی انتظامی خواهند بود و خودروهای این افراد توقیف شده و با خاطیان به شدت برخورد قضائی می‌شود.

وی بیان کرد: پلیس با شادی مردم مخالفتی ندارد؛ بلکه با حوادثی که نظم و امنیت را برهم می‌زند و ایجاد ترافیک کند برخورد می‌کند و از همه شهروندان درخواست داریم ایام پایانی سال را برای خانواده‌های خود و دیگران تلخ نکنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان