۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تصادف خودروي رانا و پيکان ۳ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۷۲۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

تصادف خودروي رانا و پيکان ۳ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف خودروي رانا و پيکان در ميدان تهران قديم قزوين سه مصدوم بر جاي گذاشت.

تصادف خودروي رانا و پيکان ۳ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
اکبر برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 2 و 12 دقيقه بامداد روز دوشنبه 14 اسفندماه سال جاري، از وقوع اين حادثه در ضلع شرقي ميدان تهران قديم خبر داده شد.

وی افزود: با اعلام این حادثه ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني قزوين بي درنگ آتش‌نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير و سه مولوي را به محل حادثه رهسپار کرد.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: در جريان اين حادثه يک دستگاه خودروي رانا به شدت با قسمت عقب يک دستگاه پيکان برخورد و در ادامه پس از واژگوني در حاشيه کناري ميدان متوقف مي‌‎شود.

این مسئول با اشاره به مصدوميت سه نفر از سرنشينان خودرو رانا در اين حادثه بیان کرد: نيروهاي اعزامي سازمان آتش نشاني پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه حادثه محل را ايمن سازي کردند و بي درنگ نسبت به خارج کردن سرنشينان خودرو واژگون شده رانا و تحويل آنها به عوامل اورژانس حاضر در محل اقدامات لازم را به عمل آوردند.

وي ادامه داد: آتش نشانان در ادامه با قطع جريان برق و سوخت خودروها صحنه حادثه را ايمن سازي و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق و حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

برزگر افزود: نيروهاي عملياتي پس از ايمن‌سازي کامل محل و تحويل خودروهاي حادثه ديده به عوامل انتظامي حاضر در محل ماموريت خود را به پايان رساندند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان