۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین معلولان شاغل در شرکت فیروز برای اقتصاد کشور مفید هستند
کد خبر: ۲۷۲۱۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۶ ساعت: ۱۴:۲۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

معلولان شاغل در شرکت فیروز برای اقتصاد کشور مفید هستند

استاندار قزوین گفت: معلولان شاغل در شرکت فیروز برای اقتصاد کشور مفید هستند؛ با توجه به موفقیت‌های آقای موسوی در کانون معلولان توانا، خواسته‌های وی برای تشکیل کانون معلمان توانا و کارآفرینان توانا پیگیری می‌کنیم.

معلولان شاغل در شرکت فیروز برای اقتصاد کشور مفید هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در آئین پاسداشت جهاد اشتغال در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: انسان محدودترین موجود روی زمین است و اگر انسان محدود نبود در وضعیتی که میلیون‌ها سال پیش داشت، باقی می‌ماند.

وی افزود: انسان به خاطر نیازها و محدودیت‌های خود تلاش کرد تا دنیا را آباد کند؛ در آغاز خلقت انسان زمانی که خداوند بشر را خلیفه خود در زمین قرار داد، خداوند در اعتراض فرشتگان نسبت به خلقت انسان فرمود چیزی من می دانم که شما نمی‌دانید.

این مسئول ادامه داد: کاری که آقای موسوی انجام داده آن چیزی است که اساس خلقت برآن قرار گرفته است؛ آقای موسوی به کسانی که توانمندی‌های خود را از یاد برده بودند، اثبات کرد می‌توانند.

استاندار قزوین تصریح کرد: معلولیت حاصل فعل و انفعالات طبیعت است اما خداوند به بشر این توانمندی را داده که در محدودترین شرایط برای جامعه خود موثر باشد.

زاهدی با اشاره به نقش شرکت فیروز در ارتقاء اقتصاد کشور گفت: معلولان شاغل در شرکت فیروز برای اقتصاد کشور مفید هستند؛ با توجه به موفقیت‌های آقای موسوی در کانون معلولان توانا، خواسته‌های وی برای تشکیل کانون معلمان توانا و کارآفرینان توانا پیگیری می‌کنیم.

استاندار قزوین یکی از باارزش ترین کارهای امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب نهادسازی بر اساس نیازهای کشور بود و آقای موسوی هم در نهادسازی موفق بوده است؛ بنابراین همه ما باید در این زمینه کمک کنیم؛ همه باید تلاش کنیم موانع را برداریم به نظام و انقلاب کمک کنیم.

مدیرعامل کانون معلولین توانا هم در این مراسم اذعان کرد: با توجه به اقداماتی که در حوزه اشتغال معلولان استان انجام شده است، می‌توانیم ادعا کنیم تعداد معلولان بیکار استان قزوین از سایر استان‌های کشور خیلی کمتر است.

هادی پور افزود: وضعیت اشتغال معلولان در ۱۰۳ شرکت بزرگ کشور بررسی شد که در نتیجه آن ۶۵ درصد کارفرمایان معتقد بودند تفاوتی بین کارایی معلولان و سایر افراد وجود ندارد.

وی عنوان کرد: ۳۵ درصد کارفرمایان معتقد بودند که معلولان بهتر کار می‌کنند و فقط ۱۰درصد کارفرمایان از اشتغال معلولان استقبال نکردند؛ امید است در آینده ای نزدیک در قزوین هیچ معلول بیکاری نداشته باشیم.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان