۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طی ۶ ماه آینده برای ۴۰۰ نفر ایجاد شغل می‌کنیم /با وجود جوانان بیکار نباید سراغ اتوماسیون رفت
کد خبر: ۲۷۲۱۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۶ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت فیروز:

طی ۶ ماه آینده برای ۴۰۰ نفر ایجاد شغل می‌کنیم /با وجود جوانان بیکار نباید سراغ اتوماسیون رفت

مدیرعامل شرکت فیروز گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ثابت کردیم می‌توان در برابر موانع ایستاد و به متولیان صنعت گفتیم در جایی که جوانان ما بیکار هستند نباید سراغ اتوماسیون برویم.

طی ۶ ماه آینده برای ۴۰۰ نفر ایجاد شغل می‌کنیم /با وجود جوانان بیکار نباید سراغ اتوماسیون رفت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سید محمد موسوی، مدیرعامل شرکت فیروز ظهر امروز(یکشنبه) در آیین پاسداشت جهاد اشتغال در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: شرکت فیروز حدود ۵۰۰ نفر نیروی انسانی داشت که هم اکنون ۱۴۰ نفر دیگر به آن اضافه شده است.

وی افزود: همچنین ۲۶۰ نفر دیگر در ۸ استان کشور در بخش بازاریابی، تحقیقات و فروش پذیرش شدند که با این اوصاف تا ۶ ماه آینده حدود ۴۰۰ نفر دیگر را مشغول به کار می‌کنیم.

این کارآفرین برتر کشور اضافه کرد: علاوه بر شرکت فیروز، معلولان در شرکت البرز توانا که تولید شیشه، پلاستیک و بسته بندی است و سایر کارگاه‌های ما مشغول فعالیت هستند.

موسوی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی ثابت کردیم می‌توان در برابر موانع ایستاد و به متولیان صنعت گفتیم در جایی که جوانان ما بیکار هستند نباید سراغ اتوماسیون برویم.

وی عنوان کرد: از مسئولان انتظار داریم بستر لازم برای فعالیت معلولان را فراهم کنند تا بیش از این رشد و توسعه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فیروز با تأکید بر اینکه برای بومی کردن صنعت باید اتوماسیون را کنار بگذاریم، تصریح کرد: سال۵۷ انقلاب را شروع کردیم که با پرچم اسلام یاد و راه حضرت علی(ع) را زنده کنیم؛ من هیچ بنیان جدیدی بنا نکردم بلکه روش و راه سرمایه داری جدم حضرت علی(ع) را احیا کردم.

حوزه علمیه باید روش سرمایه داری امام علی(ع) را احیا کند
وی بیان کرد: حوزه علمیه و علما باید روش حضرت علی(ع) به ویژه روش سرمایه داری آن امام بزرگوار را احیا کنند.

مدیرعامل شرکت فیروز با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس افزود: من در برابر رزمندگانی که در ۸ سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند، کاری نکردم؛ نهاد مردمی کانون معلولان توانا که ۲۳ سال از فعالیت آن می‌گذرد، تعریفی از معلولیت ارایه داده که در سازمان ملل شاخص شده است.

وی با بیان اینکه معلولیت هدیه ای از جانب خدا است، ادامه داد: ایجاد ارزش و معرفی ارزش‌های والای انسانی به معلولان داده شده و هنر ما اندیشیدن ما است؛ با پیروزی انقلاب شعار عدالت دادیم و مردم را با این شعار به حضور در میدان دعوت کردیم.

موسوی تصریح کرد: خیلی‌ها با اعمال بد خود باعث شدند رهبری بگوید من از مردم بابت رعایت نشدن عدالت معذرت خواهی می‌کنم؛ اما من از اینجا به رهبری پیام می‌دهم که معلولان در این زمینه سربلند هستند زیرا نهادی مردمی ایجاد کردیم که حقوق کسی را زیرپا نمی‌گذارد.

وی گفت: رهبری عزیز، ما به حد توان خود کاری کردیم که شما بابت عدالت معذرت خواهی نکنید.

مدیرعامل شرکت فیروز با اشاره به راه ندازی یک نرم افزار جدید در خصوص ضرورت تربیت فرزندان اظهار کرد: به زودی اپلیکیشنی به مردم ارایه می‌کنیم که ضرورت تربیت را در مادران ایجاد می‌کند؛ زیرا سرمایه ملی هر کشور فرزندان آن هستند و هر جامعه ای که در بالندگی قرار گرفته است به منابع انسانی خود توجه خاصی کردند.

موسوی گفت: الگوی کلی این نرم افزار از آمریکا گرفته شده است اما در حال بومی سازی این نرم افزار هستیم.

وی خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اجازه بدهید ما مانند بقیه عکس شما را به دیوار نزنیم بلکه در عمل آنچه که فرمودید را اجرا کنیم؛ کارآفرین امنیت اقتصادی می‌خواهد چالش‌های اجتماعی راه برون رفتی جز ایجاد اشتغال ندارد.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان