۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بزرگترین کاروان زنان سرپرست خانوار قزوین به مشهد اعزام شدند
کد خبر: ۲۷۲۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۵ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

در آستانه میلاد فاطمه زهرا (س)؛

بزرگترین کاروان زنان سرپرست خانوار قزوین به مشهد اعزام شدند

بزرگترین کاروان زنان سرپرست خانوار به همراه دخترانشان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به مشهد مقدس اعزام شدند.

بزرگترین کاروان زنان سرپرست خانوار قزوین به مشهد اعزام شدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ کاروان زائران مشهد مقدس متشکل از 400 نفر از زنان سرپرست خانوار و دخترانشان از نقاط مختلف استان که تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند ظهر امروز(شنبه) در قالب 10 اتوبوس طی مراسمی در آستان فرزند امام هشتم (ع) در قزوین به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این مراسم با تقدیر از تلاش مجموعه امدادگران در واحدهای مختلف برای تدارک این کاروان بیان کرد: از زمان حضور مهندس فتاح در کمیته امد اد طرح‌های مختلفی اجرا شده که یکی از این طرح‌های با برکت اجرای برنامه اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی در قالب طرح‌هایی همچون شوق زیارت است.

مجید مومنی ادامه داد: تاکنون یک هزار و 750 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کاروان‌های مختلف به مشهد مقدس اعزام شدند و امروز نیز نخستین کاروان زنان سرپرست خانوار و فرزندان دختر آنها در قالب یک کاروان 400 نفری به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی در کمیته امداد استان قزوین از اولویت برجسته ای برخوردار است به طوری که در برنامه کاروان زیارتی به مشهد مقدس علاوه تلاش برای استفاده از برنامه‌های معنوی آستان مقدس امام رضا (ع)، برنامه‌های آموزش احکام، فرهنگی و عقیدتی نیز تدارک دیده شده است.

در ادامه امام جمعه تاکستان نیز گفت: سفر زیارتی مشهد مقدس فرصت ارزشمند و گرانسنگی است که باید برای آن بهره برد.

آیت الله علی اسلامی تأکید کرد: هنوز از ایام فاطمیه فاصله چندانی نگرفته ایم، ایامی که به واسطه فاصله فکری و بصیرتی مردم زمان از امام زمانشان منجر به وقایع تلخ و دردناکی شد و امروز ما باید تلاش کنیم از این فرصت زیارتی برای نزدیک هر چه بیشتر به امام زمان (عج) استفاده کنیم.

وی یادآورشد: این کاروان زیارتی اقدام بسیار پسندیده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) است که باید از این اقدام شایسته از این نهاد به خصوص شخص آقای فتاح تشکر کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان