۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بودجه فعلی پاسخگوی ارائه خدمات در محمدیه و مهرگان نیست
کد خبر: ۲۷۲۰۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۴ ساعت: ۱۷:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر محمدیه:

بودجه فعلی پاسخگوی ارائه خدمات در محمدیه و مهرگان نیست

رئیس شورای شهر محمدیه گفت: بودجه محمدیه براساس آمار و نفوس کشور با مهرگان ۹۰ هزارنفر اعلام شده ولی عملا با توجه به شتاب اسکان جمعیت در مهرگان، بودجه فعلی قطعا پاسخگوی ارائه خدمات آنها نیست.

بودجه فعلی پاسخگوی ارائه خدمات در محمدیه و مهرگان نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مهربادی قائم مقام وزیر راه شهرسازی 29 بهمن ماه جهت بررسی و حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان بخصوص مسکن مهر در سالن اجتماعات شهرداری محمدیه حضور پیدا کرد.

در این جلسه علیرضا بیات رئیس ش.رای شهر محمدیه درخصوص مشکلات ناحیه شهری مهرگان اظهار کرد: کمبود فضاهای ورزشی، آموزشی، فرهنگی یکی از دغدغه‌های مهم ما و مردم در این منطقه است.

وی به مشکل حمل و نقل مهرگان هم اشاره کرد وگفت: کمبود اتوبوس و تاکسی در این شهر مشکلاتی را برای شهروندان فراهم کرده است و باید به آن توجه شود.

این مسئول همچنین به موضوع امدادرسانی در بحت آتش نشانی اذعان کرد: با توجه به ساخت و سازهای بلندمرتبه آتش نشانی نیاز به یک نبردبان بلندمرتبه دارد که در دستور کار قرار گرقته شده است و تاکنون یک میلیار و 500 میلیون تومان از کل قیمت این نردبان پرداخت شده و مبلغ 2 میلیارد تومان دیگر نیاز است که باید دستگاه‌های ذیربط دراین امر ما را یاری کنند.

بیات همچنین به ایمن سازی کانال آب و رودخانه شترک هم اشاره کرد و خواستار مساعدت وزارت راه و شهرسازی در این خصوص شد.

رییس شورای شهر محمدیه عنوان کرد: بودجه محمدیه براساس آمار و نفوس کشور با مهرگان 90 هزارنفر اعلام شده و بودجه این شهر هم برهمین اساس جمعیت لحاظ شده است و این آمار تا چند سال تغییر نخواهد کرد ولی عملا با توجه به شتاب اسکان جمعیت در مهرگان که 120 هزار نفر پیش بینی می‌شود، بودجه فعلی قطعا پاسخگوی ارائه خدمات آنها نیست.

وی در پایان بیان کرد: ما هرساله بیش از 14میلیارد تومان در مهرگان هزینه می‌کنیم و درآمد شهرداری 4 میلیارد تومان است، امیدواریم در این راه هم مسئولان حمایت داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان