۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۵۰۰ میلیون تومان بُن خرید برای نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۰۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۳ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ارشاد استان قزوین:

۵۰۰ میلیون تومان بُن خرید برای نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

مدیرکل ارشاد قزوین از عرضه ۵۰۰ میلیون تومان بُن کتاب برای نمایشگاه کتاب در قزوین خبرداد.

۵۰۰ میلیون تومان بُن خرید برای نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
اکبر اسکندری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین در 11 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب قزوین 623 ناشر ثبت نام کرده اند که امید داریم 500 ناشر کشوری حضور داشته باشند.

مدیرکل ارشاد استان قزوین اذعان کرد: در سال جاری 500 میلیون اعتبار از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد دریافت شده که تخفیف 30 درصدی به خریداران کتاب داده شود.

وی ادامه داد: عرضه 500 میلیون بن کتاب در واقع به معنای خریداری یک میلیارد و 500 میلیون تومان کتاب است که امیدواریم با استقبال خوب مردم مواجه شود.

این مسئول بیان کرد: از همه ناشران استان قزوین برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است و 6 تا 10 غرفه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: یکی از مشکلات عدم مطالعه شاید نبود دسترسی لازم به کتاب‌هاست که برگزاری این نمایشگاه مشکلاتی از این دست را مرتفع می‌کند و تازه‌های نشر را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

اسکندری نژاد عنوان کرد: در نمایشگاه امسال کتاب برنامه ای با عنوان "جشن امضا" برگزار می‌شود که در آن نویسندگان طراز اول استان حضور خواهند داشت و به نقد و بررسی کتاب پرداخته می‌شود.

وی گفت: برای افتتاحیه نمایشگاه کتاب قزوین از دکتر احمدی رئیس دفتر وزیر ارشاد دعوت به عمل آمده است؛ اما هنوز حضور وی قطعی نیست؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار از میهمانان دیگر این مراسم هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان