۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نیروگاه ۴۶۷ مگاواتی در بوئین زهرا احداث می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

نیروگاه ۴۶۷ مگاواتی در بوئین زهرا احداث می‌شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در صورت راه اندازی این نیروگاه بسیاری از مسائل زیست محیطی استان بویژه موضوع آلایندگی نیروگاه شهید رجایی کنترل خواهد شد.

نیروگاه ۴۶۷ مگاواتی در بوئین زهرا احداث می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه بررسی آخرین وضعیت بررسی این نیروگاه اظهار کرد: نیروگاه ۴۶۷ مگاواتی بوئین زهرا از مهمترین طرحهای سرمایه گذاری استان است که می تواند به اشتغال منطقه و توسعه صنایع کمک موثری کند.

وی افزود: این نیروگاه در اراضی غیرزراعی و بیابانی بوئین زهرا ساخته می‌شود و تمام مجوزهای زیست محیطی برای راه اندازی این نیروگاه دریافت شده است.

این مسئول اضافه کرد: از مجموع ۱۲ نیروگاه در دست احداث کشور یک مورد به استان قزوین اختصاص یافته که این نیروگاه با همکاری و مشارکت وزارت نیرو با یک هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان بوئین زهرا ساخته می‌شود.

وی گفت: قزوین استانی صنعتی است و تولید انرژی برق بعنوان زیرساخت اصلی در صنعت محسوب می‌شود و در این راستا می‌تواند به رونق بخش و تامین نیازهای زیربنایی سرمایه گذاران در اجرای طرح‌ها کمک کند.

حبیبی ابراز کرد: هم اکنون مجوزهای متعددی برای تولید انرژی صادر شده و سرمایه گذاران در حال طی مراحل اداری و اخذ مجوزها هستند که بخش زیادی از آنها تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: در صورت راه اندازی این نیروگاه بسیاری از مسائل زیست محیطی استان بویژه موضوع آلایندگی نیروگاه شهید رجایی کنترل خواهد شد.

وی گفت: این پروژه دارای کلاس F و منطبق با سیاست‌های زیست محیطی و مورد تأئید سازمان محیط زیست کشور است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان