۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در بوئین‌زهرا به خاک سپرده شد
کد خبر: ۲۷۱۹۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

در آستانه‌ی سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در بوئین‌زهرا به خاک سپرده شد

در آستانه‌ی سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در بویین‌زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در بوئین‌زهرا به خاک سپرده شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در آستانه‌ی سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران با سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی، پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس را از مسجد جامع تا مزار شهدای گمنام بویین‌زهرا تشییع کردند.

سپس مدعوین پیکر مطهر شهدای گمنام را به سمت دانشگاه آزاد اسلامی جهت خاکسپاری مشایعت کردند.

 8 شهید امروز(دوشنبه) 30 بهمن ماه وارد استان قزوین شدند و 2 شهید گمنام در شهرستان بوئین زهرا مورد استقبال و تشییع قرار گرفتند و همان روز در دانشگاه آزاد بوئین زهرا تدفین شدند.

پیکر 2 شهید گمنام دیگر در روز 30 بهمن ماه در شهرستان تاکستان مورد استقبال قرار گرفت و در روز شهادت حضرت زهرا(س) اول اسفندماه در شهر ضیاءآباد تشییع و تدفین می‌شود.

 2 شهید گمنام دیگر نیز در همان 30 بهمن ماه در شهر معلم کلایه الموت مورد استقبال قرار گرفت و روز اول اسفندماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و تدفین خواهد شد.

 2 شهید گمنام دیگر که وارد استان شد 30 بهمن ماه در شهر آبیک مورد استقبال قرار گرفت و در کوی سازمانی آمادگاه ارتش و پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک به خاک سپرده می‌شوند.

گفتنی است؛ تا به امروز 64 شهید گمنام در استان قزوین تشییع و تدفین شده است که با حضور این هشت شهید عزیز ما شاهد حضور 72 شهید گمنام در استان خواهیم بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان