۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین از رحم‌ اجاره‌ای‌ تا رو دست‌ روحانی‌ به‌ اصلاح‌طلبان
کد خبر: ۲۷۱۹۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۰:۲۶ ↗ لینک کوتاه

کیهان نوشت:

از رحم‌ اجاره‌ای‌ تا رو دست‌ روحانی‌ به‌ اصلاح‌طلبان

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت روحانی به اصلاح‌طلبان رودست زد و هزینه‌هایی را پای اصلاحطلبان نوشت.

از رحم‌ اجاره‌ای‌ تا رو دست‌ روحانی‌ به‌ اصلاح‌طلبان
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین  ، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:
 
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت روحانی به اصلاح‌طلبان رودست زد و هزینه‌هایی را پای اصلاح‌طلبان نوشت.

اسماعیل گرامی‌مقدم که پس از فتنه 88، مدتی فراری بود، به نامه‌نیوز گفته است: پس از اعتراضات اخیر باید یک پالایش در جریان اصلاح طلبی صورت بگیرد. از گذشته اصلاح‌طلبان متوجه ریشه‌های اعتراضات شده اند و آن را متذکر هم شده‌اند. در حوزه‌هایی هم که اصلاح‌طلبان حضور داشتند، دغدغه‌شان همانی است که مردم می‌خواسته‌اند. در این اعتراضات، هم جریان افراطی راست و هم خارج از کشور بی بی سی و صدای آمریکا انگشت اتهام را به سمت اصلاح‌طلبان نشانه رفتند. این در حالی است که اصلاح‌طلبان دارای کمترین اختیار در حاکمیت هستند. پس نمی‌شود قدرت دست دیگران باشد ولی مسئولیت و پاسخ گویی بر عهده اصلاح‌طلبان باشد.

وی افزود: خود آقای روحانی که با حمایت اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شد بعد از آن، چنان چرخشی داشت که کمپین پشیمانم تشکیل شد. اینجا هم اصلاح‌طلبان مقصر نبودند؛ آقای روحانی که با پشتوانه رأی اصلاح‌طلبان رئیس‌جمهور شدند به این طیف رو دست زدند.

گرامی‌مقدم اظهار کرد: جریان اصلاح طلب، صادقانه گزینه آقای روحانی را مطرح کرد؛ منافع ملی را بر منافع حزبی و جناحی خود ارجحیت داد، مردم هم اعتماد کردند. اگر آقای روحانی نتواند پاسخ گوی مطالبات مردمی باشد، اصلاح‌طلبان پاسخگوی ناکارآمدی دولت خواهند بود. پیش از آنکه منتظر بنشینیم که در انتخابات 1400 چه اتفاقی می‌افتد، بایستی از الآن به فکر باشیم. در 1400 حتما با هویت اصلاح‌طلبی وارد میدان عرصه انتخابات خواهیم شد. حتما نگاهی هم به ائتلاف با گروه‌های متعدد خصوصا جبهه اعتدال‌گرا، خواهیم داشت اما واقعیت این است که در مختصات زمانی فعلی، اصلاح طلبان اعتمادشان به اعتدالیون به کمترین سطح رسیده است. دلیلش هم آن است که پیش از انتخابات از پتانسیل اصلاح‌طلبان استفاده کردند، تقریباً در 29 استان، ستاد آقای روحانی در دست چهره‌های اصلاح طلب بود؛ اما الآن این 29 استان از چیدمان و عملکرد دولت ناراحت و ناراضی هستند و در هویت اصلاح‌طلبی خود بازنگری خواهند داشت.

یادآور می‌شود اصلاح‌طلبان پیش از این بارها، دولت روحانی را رحم اجاره‌ای خود معرفی کرده‌اند.



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان