۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شهرداری بخاطر قطع غیرقانونی درختان، از دانشگاه آزاد شکایت کند
کد خبر: ۲۷۱۹۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

شهرداری بخاطر قطع غیرقانونی درختان، از دانشگاه آزاد شکایت کند

عضو شورای شهر قزوین گفت: قطع ۵۰۰ اصله درخت که بالای سه سال عمر داشته اند، تخلف آشکار است؛ حتی برای جایگزینی درختان نیاز به مصوبه کمیسیون ماده ۷ است و این موضوع تخلف دانشگاه آزاد است.

شهرداری بخاطر قطع غیرقانونی درختان، از دانشگاه آزاد شکایت کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ احد چگینی عضو شورای شهر در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه به قطع درختان رو به روی دانشگاه آزاد اسلامی که اخیرا خبر ساز شده است، اشاره و اظهار کرد: دانشگاه آزاد هیچگونه مصوبه ای از شورا برای قطع درختان نگرفته است و توسط کمیسیون ماده ۷ دادخواستی علیه دانشگاه آزاد باید در دادگاه مطرح شود.

وی افزود: چراکه قطع 500 اصله درخت که بالای سه سال عمر داشته اند، تخلف آشکار است؛ حتی برای جایگزینی درختان نیاز به مصوبه کمیسیون ماده 7 است و این موضوع تخلف دانشگاه آزاد است و باید در مرجع قضایی پاسخگو باشد.

چگینی در خصوص بودجه ای که برای مجموعه کامان و زرشک در نظر گرفته شده است، اذعان کرد: رونق گردشگری یکی از مباحثی است که باید در دستور کار قرار بگیرد در هر صورت بر اساس قانون تجارت، شهرداری بیش از ۵۱ درصد سهامدار مجموعه تله سیژ است به همین دلیل اگر تله سیژ از رونق بیفتد، سایر شرکاء ضرری را متحمل نمی شوند اما در این بین، شهرداری قزوین ضرر خواهد کرد.

وی در خصوص کد بودجه نشریه پیام شهر گفت: مجموعه پیام شهر باید به نحوی مدیریت شود که به سمت خودکفایی پیش برود؛ با توجه به اینکه این نشریه تریبون شهرداری است حمایت از آن ضرورت دارد.

این عضو شورای شهر بیان کرد: پیام شهر باید بتواند در یک بازه زمانی 2 ساله، برای شهرداری درآمد زایی داشته باشد، می‌توان با رادیو قزوین هماهنگ شد تا جلسات علنی یا نطق‌های پیش از دستور اعضاء را به صورت زنده پوشش دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان