۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بهره‌برداری از پل امام رضا(ع) در سال آینده/ عاقلانه نیست پروژه‌های نیمه کاره رها شود
کد خبر: ۲۷۱۹۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر قزوین اعلام کرد:

بهره‌برداری از پل امام رضا(ع) در سال آینده/ عاقلانه نیست پروژه‌های نیمه کاره رها شود

رئیس شورای شهر قزوین از بهره‌برداری پل امام رضا(ع) در سال آینده خبرداد و گفت: این عاقلانه نیست که پروژه‌های نیمه کاره را رها کرده و به بخش‌های دیگر توجه بیشتری شود

بهره‌برداری از پل امام رضا(ع) در سال آینده/ عاقلانه نیست پروژه‌های نیمه کاره رها شود
حکمت الله داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای پروژه‌های نیمه کاره شهرداری اظهار کرد: اولویت اصلی شورا و شهرداری قزوین اتمام پروژه‌های نیمه کاره است زیرا اگر پروژه‌های نیمه کاره در اسرع وقت به بهره برداری نرسد، قطع به یقین به ضرر شهر است.

وی افزود: این عاقلانه نیست که پروژه‌های نیمه کاره را رها کرده و به بخش‌های دیگر توجه بیشتری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به رویکردهای اعضای این دوره شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: در هر دوره ای اعضای شورا روی یک موضوع تمرکز بیشتری دارند که در این دوره رویکرد بیشتر اعضای شورای شهر قزوین روی مسائل فرهنگی، هنری و ورزشی است.

این مسئول ادامه داد: البته این گرایش اعضای شورای شهر دلیل موجهی نیست که نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه کاره شهرداری بی تفاوت باشیم.

وی عنوان کرد: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه کاره برخی از پروژه‌های ضروری را هم شروع می‌کنیم که از آن جمله می‌توان به پل یادگار امام اشاره کرد.

پل یادگار امام قبل از عید کلنگ زنی می‌شود
رئیس شورای شهر قزوین تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته به احتمال زیاد پل یادگار امام قبل از نوروز ۹۷ کلنگ زنی می‌شود؛ برخی از کارها و پروژه‌ها جزو ضروریات شهر است که باید شناسایی شده و اجرایی شود.

وی با اشاره وضعیت پروژه پل امام رضا(ع) بیان کرد: پروژه امام رضا (ع) حدود یک هزار و ۷۰۰ متر و با سازه به روز است کار بزرگ و گسترده ای به شمار می‌رود که اتمام آن ضمن هزینه بر بودن، زمان بر هم است.

این مسئول افزود: برای سال آینده به منظور اتمام و بهره برداری از پروژه پل امام رضا(ع) بودجه لازم در نظر گرفته شده است.

داوودی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امید است حداکثر شهریورماه سال آینده شاهد بهره برداری از پل امام رضا(ع) باشیم.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت برخی از میدان‌های چراغدار سطح شهر عنوان کرد: از نظر ترافیکی زمانی که حجم ترافیک میدان افزایش یابد، کارکرد آن کاهش می‌یابد بنابراین تغییر وضعیت میدان منطقی به نظر می‌رسد.

المان میادین تحت هر شرایطی باید حفظ شود
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: برخی از میادین چراغدار سطح شهر در مناطقی مانند کوثر واقع شده که حجم ترافیکی آن کم است؛ بنابراین تبدیل وضعیت آنها ضرورتی ندارد اما برخی دیگر از میادین مانند میدان ۲۲ بهمن وضعیت دیگری دارد.

وی اذعان کرد: این نکته هم باید مدنظر قرار گیرد که با حذف میادین هویت شهری ما از بین می‌رود که برای رفع این مشکل با حذف میدان باید المان میدان که نشان دهنده هویت شهری است؛ در نقطه ای از چهارراه قرار داده شود.

این مسئول یادآور شد: در بخش قابل توجهی از معابر سطح شهر اگر اصلاحات هندسی لازم را انجام دهیم قطع به یقین مشکل ترافیکی آن برطرف می‌شود؛ ضمن اینکه هویت میدان هم باقی می‌ماند.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان