۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۴۰۰ درخت در حاشیه دانشگاه آزاد قطع شده‌اند/ در حال شناسایی متخلفان هستیم
کد خبر: ۲۷۱۹۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

بیش از ۴۰۰ درخت در حاشیه دانشگاه آزاد قطع شده‌اند/ در حال شناسایی متخلفان هستیم

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: بیش از ۴۰۰ اصله درخت در حاشیه دانشگاه آزاد قطع شده‌اند که ما به دنبال مسببان این تخلف هستیم.

بیش از ۴۰۰ درخت در حاشیه دانشگاه آزاد قطع شده‌اند/ در حال شناسایی متخلفان هستیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ 9 روز پیش بود که کانال خبری صبح قزوین با انتشار فیلم و گزارشی از قطع درختان در حاشیه دانشگاه آزاد قزوین خبر داده بود.

این فیلم و خبر که توسط خبرنگار سایت خبری صبح قزوین تهیه شده بود نشان از قطع درختان زیادی در حاشیه آزادراه قزوین داشت.

به گفته یکی از شاهدان این رخداد تاسف انگیز عصر جمعه گذشته تعدادی از کارمندان خدماتی به همراه ماشین آلات دانشگاه...... اقدام به قطع درختان و فضای سبز کنار دانشگاه آزاد (حدفاصل اتوبان قزوین زنجان تا دیواره جانبی دانشگاه در کنار اتوبان) کرده اند؛ درصورتی که این محوطه حریم اتوبان و فضای سبز هست.

این موضوع و فعالیت شبانه ای که تا ساعاتی ادامه داشته است، نیازمند پاسخگویی از سوی مسئولان شورا و شهرداری قزوین است.

با توجه به شرایط زیست محیطی استان قزوین که شاهد خشکسالی و بحران کمبود آب و افزایش گردوغبار است قطع درختان در این ساعات شب و به صورت مخفیانه چه معنایی دارد؟؟

برای پیگیری این موضوع مصاحبه ای با مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین انجام شده است.

محمدصادق مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: قطع درختان در حاشیه دانشگاه آزاد قزوین اقدام مشکوکی بوده که به صورت شبانه رخ داد و مسئولان دانشگاه آزاد باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی افزود: پس از اطلاع از انجام این تخلف در حاشیه شهر قزوین با همکاری دانشگاه آزاد به نهال کاری این منطقه که جزو فضای سبز محسوب می‌شد، اقدام شد.

این مسئول بیان کرد: بیش از 400 اصله درخت در حاشیه دانشگاه آزاد قطع شده‌اند که ما به دنبال مسببان این تخلف هستیم؛ اما تا به امروز تخلف دانشگاه آزاد در این خصوص محرز نشده است.

وی در پایان عنوان کرد: با وقوع این مسئله با مسئولان دانشگاه آزاد قزوین هماهنگی صورت گرفته تا نماینده دانشگاه در جلسه ای با مدیریت فضای سبز شهرداری قزوین حاضر شود و پاسخگوی این شرایط باشد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان