۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین وقتی درخواست آقازاده توسط رئیس واحد دانشگاه آزاد رد می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۳۱ ↗ لینک کوتاه

آن سبو بشکست و ...

وقتی درخواست آقازاده توسط رئیس واحد دانشگاه آزاد رد می‌شود

یکی از فرزندان مرحوم هاشمی که اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس سفر کرده در یک اقدام عجیب از رئیس واحد دانشگاه آزاد این کشور یک در خواست غیرمنطقی می‌کند که رئیس دانشگاه هم پس از کسب تکلیف به درخواست این آقازاده پاسخ رد می‌دهد.

وقتی درخواست آقازاده توسط رئیس واحد دانشگاه آزاد رد می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،بعد از تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد شاهد اتفاقاتی بودیم که واکنش‌های مختلفی را بدنبال داشت، از اخراج استاد هتاک گرفته تا تاکید بر استفاده از نیروهای انقلابی و بخشنامه‌هایی که در رابطه با تاکیدات و بیانات رهبری تدوین و ابلاغ شد که در مجموع این اتفاقات واکنش مثبت اساتید و دانشجویان انقلابی را درپی داشت. 

در همین راستا یکی از فرزندان مرحوم هاشمی، اخیرا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس که دانشگاه آزاد هم در آنجا واحد دارد، سفر می‌کند و زمانی که به فرودگاه می‌رسد طی تماسی با رئیس واحد دانشگاه آزاد در این کشور از وی می‌خواهد از دانشگاه خودرویی به فرودگاه اعزام شود و در اختیار این آقازاده قرار گیرد.

از آنجایی که رئیس این دانشگاه متوجه تغییر رویکرد در دانشگاه آزاد بوده، با تهران تماس می‌گیرد و پس از کسب تکلیف به این آقازاده جواب رد می‌دهد. گویا رئیس این دانشگاه بعد کسب تکلیف جواب داده: « آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت»

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان