۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بارش پراکنده برف و باران در محورهای مواصلاتی استان
کد خبر: ۲۷۱۸۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین خبرداد:

بارش پراکنده برف و باران در محورهای مواصلاتی استان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامي استان قزوین از بارش پراکنده برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

بارش پراکنده برف و باران در محورهای مواصلاتی استان
سرهنگ نصر الله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: هم اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران و برف پراکنده هستیم.

وي اضافه کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در گردنه قسطین لار و گردنه آوج شاهد بارش برف هستیم؛ از رانندگان محترم تقاضا می‌شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل و ملزومات زمستانی و توشه راه به همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان قزوين افزود: همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ و استفاده در زمان لزوم اجباری بوده از تردد رانندگانی که فاقد زنجیر چرخ هستند در گردنه جلوگیری بعمل آمده و اعمال قانون لازم صورت خواهد گرفت.

وی توصیه کرد: کلیه رانندگان محترمی که قصد عبور از آزادراه‌ها و جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر و کوهستانی استان را دارند با هوشیاری کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه در جاده لغزنده تردد کنند.

بارش برف در گردنه‌های هجیب و بهرام آباد

جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ادامه بارش‌ها در سطح محورهای مواصلاتی استان هم اکنون بارش برف در گردنه‌های بهرام آباد واقع درمحور قزوین-الموت و هجیب واقع در محور بوئین زهراء - ساوه بارش برف آغاز شده است.

وی اذعان کرد: هموطنان عزیز برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان را دریافت کنند.

وی افزود: کلیه اکیپ‌های راهداری استان درحال آماده باش و عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان