۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ساخت نیروگاه ۷ مگاواتی خورشیدی آغاز می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۸۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ساعت: ۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

ساخت نیروگاه ۷ مگاواتی خورشیدی آغاز می‌شود

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: ساخت نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی کمیته امداد امام خمینی قزوین در روستای قشلاق آبیک با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اسفندماه امسال آغاز می‌شود.

ساخت نیروگاه ۷ مگاواتی خورشیدی آغاز می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه بررسی نحوه اجرای ۱۰۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی در استانداری قزوین اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از ظرفیت خوبی در استان برخورداریم که با به فعل درآوردن آن می‌توانیم به اشتغال و تولید استان کمک کنیم.

وی افزود: کمیته امداد یکی از نهادهای حمایتی است که در راستای توانمند سازی مددجویان خود در اجرای طرح‌های نیروگاهی پیشگام است و در این عرصه با جدیت عمل می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: توسعه نیروگاه‌های خورشیدی توسط کمیته امداد در بخش خانگی مورد توجه قرار گرفته و امروز برای تسریع در احداث یک نیروگاه ۷ مگاواتی تصمیم لازم اتخاذ می‌شود.

وی بیان کرد: استعلام صدور مجوز نیروگاه ۷ مگاواتی در کمترین زمان صادر شده و شرکت توزیع نیروی برق و محیط زیست و کمیته امداد همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح داشته است و امیدواریم این طرح در کمتر از یک سال به بهره برداری برسد.

حبیبی یادآورشد: نیروگاه خورشیدی سازگار با محیط زیست است و تلاش می‌کنیم این طرح‌ها با وسعت بیشتری در استان قزوین اجرایی شود.

این مسئول بیان کرد: برای اجرای نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی در روستای قشلاق شهرستان آبیک بالغ بر ۳۶ ملیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود و با تکمیل آن برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان