۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تخم مرغ با قیمت مصوب در سطح استان توزیع می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۸۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهادکشاورزی قزوین:

تخم مرغ با قیمت مصوب در سطح استان توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاروزی استان قزوین گفت: هم اکنون روزانه تخم مرغ با قیمت مصوب ۱۲ هزار ۶۰۰ تومان درسطح استان توزیع می‌شود.

تخم مرغ با قیمت مصوب در سطح استان توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فاطمه خمسه، رئیس جهادکشاورزی قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با ستاد تنظیم بازار استان به منظور کنترل قیمت، واحدهای مرغ تخمگذار استان روزانه 20 درصد تولید خود را برای توزیع در اختیار این ستاد برای توزیع در سطح استان قرار خواهند داد.

وی افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان قیمت جوجه یکروزه با قیمت مناسب تهیه و در اختیار مرغداران قرار خواهد گرفت.

این مسئول تصریح کرد: به منوظر حمایت از مصرف کنندگان در بهمن ماه بیش از به میزان 17 و نیم تن تخم مرغ تولید داخل ، 41 تن تخم مرغ وارداتی ی و 8 تن تخم مرغ صنعتی در استان توزیع شده است.

به کفته وی؛ هم اکنون 20 واحد مرغ تخمگذار استان روزانه 3 تا 4 تن تولیدات تخم مرغ خود را وارد بازار استان می‌کنند.

خمسه اذعان کرد: با هماهنگی انجام شده در حال حاضر در 18 نقطه و فروشگاه‌های استان؛ تخم مرغ مورد نیاز شهروندان را با قیمت 12 هزار و 600 تومان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین به توزیع میوه شب عید شهروندان استان اشاره کرد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و کنترل قیمت بازار 500 تن سیب و 1000 تن پرتقال برای شب عید شهروندان استان تامین شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون بخشی زیادی از میوه‌های شب عید مردم در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده و مابقی نیز طی چند روز آینده وارد استان خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان