۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن در استان قزوین آغاز شد
کد خبر: ۲۷۱۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

در راستای تجدید پیمان دوباره مردم با آرمان‌های انقلاب؛

راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن در استان قزوین آغاز شد

راهپیمایی مردم استان قزوین در ۲۲ بهمن ماه سال جاری برای تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های امام و رهبری آغاز شد.

راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن در استان قزوین آغاز شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ امروز(یکشنبه) 22 بهمن ماه سال 96 انقلاب اسلامی ایران 39 اُمین سال پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم در 40سالگی خود گذاشت.

مردم استان قزوین در شهرستان‌های مختلف چون قزوین، بوئین زهرا و آوج، تاکستان و البرز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و عمل به سخن ایشان که می‌فرمایند:" حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن و مایوس کننده بدخواهان خواهد بود و 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود" در خیابان‌های شهر خود حاضر شدند تا امروز حماسه بزرگ دیگری را خلق کنند و بزرگداشت 39 سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند و پیام‌های حضور خود را به گوش استکبار جهانی برسانند.

با توجه به اعلام مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌های مختلف استان توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روزهای گذشته، امسال مسیر راهپیمایی در شهر قزوین از سه کان مختلف و با محوریت مساجد انجام می‌گیرد.

شهرستان قزوین:
مسجد امام حسین (ع) سر پل طالقاني ـ ميدان آزادي ـ خیابان شهداء – چهار راه شهداء

مسجد ثارالله - ميدان مير عماد (دروازه درب كوشك) خ نادري ـ ميدان آزادي ـ خیابان شهداء – چهار راه شهداء

مسجدالنبي(ص) - ميدان آزادي ـ خیابان شهداء – چهار راه شهداء

هم اکنون مردم شهر قزوین با تجمع در فلکه میرعماد حرکت خود را به سمت مسجدالنبی آغاز کردند؛ مسیر دیگر راهپیمایی از سرپل طالقانی به سمت خیابان شهدا است، همچنین پس از اتمام راهپیمایی نماز ظهر و عصر در مسجد جامع اقامه خواهد شد.

این راهپیمایی در ساعت 10 و 15 دقیقه با تجمع گسترده اقشار مختلف مردم به همراه سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اختلاسگر آغاز شد.

مردم از اقشار مختلف پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو با در دست داشتن پلاکاردهایی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و شعارهای نوشته شده مرگ بر آمریکا و انگلیس و آل سعود در مسیر حضور دارند.

مسئولان مختلف و مدیران شهری قزوین نیز برای بزرگداشت انقلاب با مردم در این راهپیمایی همراه شده اند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان