۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد
کد خبر: ۲۷۱۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راهور استان قزوین:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: هیچگونه وسیله مقلیه موتور، خودرو و دوچرخه حق تردد از مسیرهای اعلام شده در ساعات محدودیت ترافیک را ندارد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد
سرهنگ مهدی محمدی  در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  در خصوص محدودیت‌های ترافیکی شهر قزوین در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: صبح فردا راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهر قزوین ۳ مسیر اصلی برای راهپیمایی وجود افزود: مسیر شماره یک از میدان میرعماد- خیابان نادری-میدان آزادی-خیابان شهدا، مسیر شماره۲ چهارراه طالقانی- خیابان طالقانی- میدان آزادی- خیابان شهدا و مسیر شماره۳ مسجدالنبی (ص)-خیابان امام (ره)-میدان آزادی به سمت خیابان شهدا است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین ابراز کرد: از ساعت ۱۲ امشب نیروهای راهور ناجا نسبت به پاکسازی توقف خودروها اقدام خواهند کرد و از ساکنین و کسبه مسیرهای راهپیمایی خواستار همکاری بیشتر با پلیس هستیم.

وی اذعان کرد: تردد خودروها تا ساعت ۸ صبح فردا در مسیرها امکان پذیر است و از این ساعت به بعد تا اتمام راهپیمایی امکان تردد وجود ندارد.

این مسئول یادآور شد: هیچگونه وسیله مقلیه موتور، خودرو و دوچرخه حق تردد از مسیرهای اعلام شده در ساعات محدودیت ترافیک را ندارد.

وی افزود: در شهرستان‌های آبیک، البرز، بوئین زهرا و آوج هم راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهیم داشت که از مردم می‌خواهیم با نیروهای راهور ناجا برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه نهایت همکاری داشته باشند.

محمدی درپایان از مردم خواست از پارک وسایل نقلیه خود در حاشیه مسیرهایی اعلامی خودداری و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان