۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایندگان با قطع یارانه از سوی دولت مخالفت کردند/ بودجه مصوب باید به نفع مردم باشد
کد خبر: ۲۷۱۵۱۵ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

نمایندگان با قطع یارانه از سوی دولت مخالفت کردند/ بودجه مصوب باید به نفع مردم باشد

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: نمایندگان انتظار داشتند لایحه بودجه به گونه ای تدوین شود که بیشتر به نفع اقشار مختلف مردم جامعه باشد.

نمایندگان با قطع یارانه از سوی دولت مخالفت کردند/ بودجه مصوب باید به نفع مردم باشد
روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به علل رد لایحه بودجه ۹۷ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از کلیات لایحه بودحه که دولت ارائه کرده بود، راضی نبودند بنابراین کلیات آن را رد کردند تا تجدیدنظر لازم در لایحه بودجه صورت گیرد.

وی افزود: در لایحه بودجه که توسط دولت به مجلس ارائه شده بود بسیاری از موضوعات مطابق خواسته مردم نبود و نمایندگان آنها در مجلس با رد لایحه به دنبال گنجاندن مواردی در بودجه بودند که رضایت حداکثری مردم جلب شود.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس اضافه کرد: همکارانم در مجلس شورای اسلامی قصد دارند بودجه ای را در مجلس مصوب کنند که بیشتر به نفع مردم جامعه باشد.

بابایی صالح عنوان کرد: در لایحه بودجه مواردی از قبیل حقوق معلمان و افراد تحت پوشش بنیاد شهید به استان‌ها واگذار شده بود که مورد مخالفت نمایندگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نمایندگان در صحن مجلس نخواستند حقوق فرهنگیان و بنیاد شهید استانی شود، تصریح کرد: همچنین اوراق مشارکت و اوراق بدهکاری که در لایحه ذکر شده بود مورد قبول نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نبود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: قطع یارانه مردم از دیگر مواردی بود که در لایحه بودجه ذکر شد و نمایندگان با این اقدام هم مخالفت داشتند.

بابایی صالح بیان کرد: با توجه به رد کلیات بودجه۹۷ در مجلس شورای اسلامی، این لایحه دوباره به کمیسیون تلفیق رفت و با بررسی و رأی گیری شده و دوباره برای تصویب به صحن مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شد و مورد تائید نمایندگان قرار گرفت.

وی یادآور شد: علت تدوین این چنینی لایحه بودجه۹۷ این بود که به هرحال دولت هم باید به فکر درآمدزایی خود باشد؛ اما همکاران در مجلس به گونه ای عمل کردند که شیب بودجه به سمت مردم باشد.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان