۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۰۵ مسکن به مددجویان قزوین تحویل می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

طی ایام دهه مبارک فجر؛

۱۰۵ مسکن به مددجویان قزوین تحویل می‌شود

طی سال جاری ۱۰۵ واحد مسکن برای ولی نعمتان تحت حمایت احداث و یا خریداری شده که در ایام دهه مبارک فجر به این عزیزان تحویل می‌شود.

۱۰۵ مسکن به مددجویان قزوین تحویل می‌شود
علی رفیعی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی عملکرد دستگاه‌های مختلف است و کمیته امداد نیز در این ایام برخی از برنامه های خدمتی خود به مددجویان را ارائه می‌کند.

وی افزود: طی سال جاری 105 واحد مسکن برای ولی نعمتان تحت حمایت احداث و یا خریداری شده که در ایام دهه مبارک فجربه این عزیزان تحویل می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: از این تعداد مسکن،72 باب در مناطق شهری و 33 باب در مناطق روستایی است و در مجموع سه میلیارد و 250 میلیون تومان برای آن هزینه شده که بخشی از محل منابع داخلی کمیته امداد و بخشی دیگر نیز از محل کمک خیران بوده است.

رفیعی عنوان کرد: کمیته امداد استان قزوین براساس تفاهم نامه منعقد شده با استانداری قزوین در تلاش است تا مشکل مسکن مددجویان را رفع کند.

وی یادآورشد: براساس این تفاهم نامه در صورت تأمین زمین از سوی استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری ها؛ کمیته امداد نیز از محل منابع داخلی امداد و کمک خیران نسبت به احداث مسکن برای خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان