۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین «رضا علیپور» برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شد
کد خبر: ۲۷۱۳۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

با آرای مردمی؛

«رضا علیپور» برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شد

«رضاعلیپور» سریع‌ترین سنگ‌نورد جهان از کشورمان با رأی مردم به عنوان برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ در رشته‌های غیرالمپیکی انتخاب شد.

«رضا علیپور» برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ سنگ نورد کشورمان در رای گیری برای انتخاب برترین ورزشکار رشته‌های غیر المپیکی جهان، در صدر قرار دارد.

در حالی که تنها تا پایان روز گذشته(چهارشنبه) برای رای گیری برای انتخاب برترین ورزشکار سال 2017 جهان در رشته‌های غیر المپیکی فرصت باقی بود، رضا علیپور، سنگ‌نورد مشهور کشورمان که قهرمانی جهان را یدک می‌کشد، در صدر قرار داشت.

رای گیری برای انتخاب برترین ورزشکار جهان در دو مرحله صورت گرفته است؛ در مرحله اول 21 ورزشکار حضورداشتند که 10 نفر به دور دوم راه یافتند و امروز فرصت برای رای دادن به این 100 نفر به پایان می‌رسد.

رضا علی‌پور رکورددار ماده سرعت جهان با ۹۰۷۹۰ رأی از میان ۹ ورزشکار دیگر، در رده نخست رای‌گیری قرار گرفت و بدین ترتیب علیپور از ایران به عنوان برترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

لاریاس سولوویاوا از اوکراین در رشته وزنه برداری با ۹۰۰۳۶ و فابریانا آریاس از کلومبیا در رشته اسکیت سرعت با ۴۸۰۱۴ در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رضا علیپور پیش از این در مرحله اول رای‌گیری در میان ۲۱ ورزشکار با ۲۱۹۳۸ رای در رده دوم ایستاده بود و اسکیت باز کلمبیایی با ۲۱۹۵۹ در رده اول قرار داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان