۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۵۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۳۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۶:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

بیش از ۵۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

بیش از ۵۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین در جلسه کمیته نیروهای مسلح که پیش از ظهر امروز(سه شنبه) به مناسبت تشریح برنامه‌های دهه فجر نیروهای مسلح در سالن جلسات لشگر ۱۶ زرهی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به طرق مختلف از جمله جنگ تحمیلی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی و دیگر دسیسه‌های شوم خود قصد براندازی نظام را داشتند.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که دهه فجر آینه‌‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید؛ گفت: در آستانه ورود به ایام دهه فجر هستیم و امیدواریم اهداف‌ و آرمان‌هایی که امام خمینی(ره) ترسیم کرده بودند را بتوانیم در این ایام به خوبی مرور کنیم.

این مسئول عنوان کرد: 22 کمیته در غالب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان برنامه‌های ویژه دهه فجر را هماهنگ می‌کنند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در کمیته نیروهای مسلح نیز فعالیت خواهند داشت.

برگزاری بیش از 50 نشست بصیرتی سیاسی
طاهرخانی بیان کرد: همزمان با اولین روز از دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه با هماهنگی سایر نیروهای مسلح مراسم رژه موتور سواران از میدان آزادی به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قزوین و سخنرانی هریک از فرماندهان نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های دوازدهم بهمن ماه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع در سپاه صاحب الامر(عج) استان و بسیج مستضعفین به مناسبت دهه فجر اعلام کرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه جبهه و شهادت در محل طلائیه با سخنرانی فرماندهی سپاه، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و ایرانی، عطرافشانی مزار شهدا و بازدید از خانواده‌های شهیدان، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف تبیین دستاوردهای۴۰ ساله انقلاب، کارگاه سواد رسانه‌ای، حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه و برگزاری مجمع بسیج استان از برنامه‌های در نظر گرفته شده در طول دهه فجر است.

ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه
وی عنوان کرد: ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه صاحب الامر استان قزوین در طول دهه فجر پیش بینی شده است.

طاهرخانی با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی، سیاسی و روشنگری به مناسبت دهه فجر؛ ابراز کرد: بیش از ۵۰ نشست بصیرتی سیاسی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح استان پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین با بیان اینکه زنگ انقلاب در تمام مدارس سطح استان به صدا درخواهد آمد، گفت: سخنرانی‌های قابل توجهی به مناسبت ایام دهه فجر در سطح مدارس و دانشگاه‌های استان و نیز برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج پیش بینی شده است.

این مسئول با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر؛ اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان، محافل شعر، برنامه ‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه عکس انقلابی و اجرای تئاتر در شهرهای مختلف استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول ایام دهه فجر است.

برگزاری پررنگ‌تر اردوهای جهادی درمناطق محروم
وی با اشاره به برپایی غرفه‌های بسیج سازندگی در نمایشگاه بین‌المللی قزوین ابراز کرد: برگزاری اردوهای جهادی از جمله برنامه‌هایی است که در طول دهه فجر پررنگ‌تر از قبل برگزار می‌شود که مدیران بسیجی جهت بررسی مشکلات مردم در عرصه‌های پزشکی و سازندگی در مناطق محروم استان حضور خواهند یافت.

طاهرخانی در پایان یادآور شد: باتوجه به اغتشاشات اخیر لازم است که مردم استان قزوین حضور پررنگ‌تر و پرشورتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و جشن پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان