۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بارش برف در نقاط کوهستانی استان ادامه دارد/ محور طارم سفلی مسدود است
کد خبر: ۲۷۱۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۷ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران قزوین:

بارش برف در نقاط کوهستانی استان ادامه دارد/ محور طارم سفلی مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بارش برف در نقاط کوهستانی استان باعث مسدود شدن برخی راه‌ها شد که با تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان همه راه‌ها به جز محور طارم سفلی باز است.

بارش برف در نقاط کوهستانی استان ادامه دارد/ محور طارم سفلی مسدود است
ایرج زاهدپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته نیروهای امدادی و خدمات رسان در جاده‌های استان و محورهای مواصلاتی استان مشغول گشت زنی بود از تلاش  قدردانی کرد.

وی افزود: سرما و یخبندان از روز جمعه ششم بهمن ماه استان را فرا گرفته و سامانه بارشی فعالی وارد استان شد که متعاقب آن بارش‌هایی بصورت برف و باران و کاهش شدید دما را داشتیم که تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به تعطیلی مدارس طارم سفلی اذعان کرد: بارش برف در نقاط کوهستانی استان باعث مسدود شدن برخی راه‌ها شد که با تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان همه راه‌ها به جز محور طارم سفلی باز است و تردد درجاده قدیم قزوین – رشت نیزبه علت شدت سرما به سختی صورت می‌گیرد.

وی از رانندگان خواست تا حدالمکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر از نقاط مختلف بخصوص مسیرهای کوهستانی با اطلاع از وضعیت جاده‌ها، وسایل مورد نیاز را بهمراه داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی خدمات رسان از آمادگی لازم برخوردار بوده تا مانع از ایجاد خسارت، تلفات و نیز قطع جریان‌های آب، برق و گاز و راه در استان شوند.

وی تصریح کرد: مدارس بخش‌های الموت غربی و طارم سفلی در شهرستان قزوین امروز شنبه به دلیل بارش برف و مسدود بودن راه‌های بین روستایی تعطیل هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان