۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خط تولید شرکت کنتورسازی متوقف شده است/ کارگران نیاز به حمایت دارند
کد خبر: ۲۷۰۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۴ ساعت: ۷:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای کارگری شرکت "کنتورسازی":

خط تولید شرکت کنتورسازی متوقف شده است/ کارگران نیاز به حمایت دارند

رئیس شورای کارگری شرکت کنتورسازی گفت: بانک پاسارگاد برای رفع مشکلات شرکت کنتورسازی شهر صنعتی البرز همکاری خود را اعلام کرده که متاسفانه با بی تفاوتی مسئولان مواجه شده است.

خط تولید شرکت کنتورسازی متوقف شده است/ کارگران نیاز به حمایت دارند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ بابایی رئیس شورای شرکت کنتورسازی قزوین با اشاره به وضعیت این شرکت اظهار کرد: متاسفانه مسئولان در حل مشکلات شرکت کنتورسازی همکاری لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون کارگران خط تولید این شرکت مواد اولیه برای تولید را ندارند و خط تولید خوابیده است، افزود: قطعات و مواد اولیه تولید مدتی است در گمرگ است که متاسفانه تا به امروز این قطعات ترخیص نشده و این امر همت و همکاری برخی از مسئولان را می‌طلبد.

این مسئول عنوان کرد: بانک پاسارگاد برای رفع مشکلات شرکت کنتورسازی شهر صنعتی البرز همکاری خود را اعلام کرده که متاسفانه با بی تفاوتی مسئولان مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگران این شرکت هنوز حقوق‌های معوق سال گذشته خود را دریافت نکرده‌اند، اضافه کرد: کارگران این شرکت علاوه بر حقوق معوق سال گذشته نزدیک به چهارماه از حقوق سال جاری را نیز دریافت نکرده‌اند.

مواد اولیه از گمرک آزاد شود
بابایی ادامه داد: چشم انتظاری کارگران برای ترخیص ۴۰۰ هزار قطعه و مواد اولیه از گمرگ و راه اندازی مجدد خط تولید آنها را کلافه کرده و همکاری مسئولان در این راستا کمک شایانی به راه اندازی خط تولید این شرکت می‌کند.

وی یادآور شد: از مسئولان شهرستان درخواست داریم همکاری‌های لازم را با بانک پاسارگارد و هئیت جدید شرکت انجام داده تا قسمتی از مشکلات این شرکت و کارگران آن رفع شود.

رئیس شورای شرکت کنتورسازی بیان کرد: شرکت کنتور سازی یک شرکت قدیمی بوده که هم اکنون نزدیک به ۴۰۰ نفر کارگر در این شرکت مشغول به کار هستند و همکاری مسئولان سبب می‌شود تا این شرکت به چرخه تولید برگردد.

وی اضافه کرد: اگر قطعات و مواد اولیه این شرکت از گمرگ آزاد شود برای محصولات تولید شده این شرکت در بازار فروش مشتری وجود دارد.

بابایی تصریح کرد: مدیرعامل جدید شرکت کنتورسازی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و برای رفع مشکلات این شرکت به کمک بیشتر مسئولان نیاز است.

وی به عنوان نماینده کارگران شرکت کنتورسازی گفت: از مسئولان در خواست داریم که مسائل مالی و حقوقی شرکت را با مسئله تولید و اشتغال این شرکت ربط ندهند و با تدابیری لازم چرخه تولید این شرکت ‌را به راه بیاندازند.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان