۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جرائم خشن در اسفرورین ۸۰ درصد کاهش داشته است
کد خبر: ۲۷۰۸۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ ساعت: ۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

رییس حوزه قضایی اسفرورین:

جرائم خشن در اسفرورین ۸۰ درصد کاهش داشته است

رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: افزايش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازي صورت گرفته در راستاي پيشگيري از وقوع جرم در كنار برخورد قاطع و سريع با بر هم زنندگان امنيت و آسايش مردم باعث كاهش جرايم بوده است.

 جرائم خشن در اسفرورین ۸۰ درصد کاهش داشته است
جواد افشاري، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: در طي سال‌های اخير با همكاري مردم فهيم بخش اسفرورين و فرهنگ سازي توسط مسئولين و روحانيون دلسوز و تلاش همكاران قضايي و اداري اين حوزه قضايي جرايم در این بخش كاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از عناوین مجرمانه در بخش اسفرورین کاهش چشم گیری داشته ایم، افزود: جرايم خشن از جمله نزاع‌هاي دسته جمعي و استفاده از سلاح‌هاي شكاري تا حدود هشتاد درصد كاهش داشته است.

رییس حوزه قضایی بخش اسفرورین بیان کرد: افزايش سطح اطلاعات افراد و فرهنگ سازي صورت گرفته در راستاي پيشگيري از وقوع جرم با بكارگيري عناصر موثر و با نفوذ بين مردم در كنار برخورد قاطع و سريع با بر هم زنندگان امنيت و آسايش مردم باعث كاهش جرايم بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در کاهش جرائم تصریح کرد: اگر جامعه در مقابل جرم و آسیب بی تفاوت باشد زمینه ارتکاب جرائم عمومی افزایش پیدا می‌کند و مقابله با بزهکاری تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست ومردم و سایر سازمان‌ها با مشارکت جمعی نقش مهمی در پیشگیری و مقابله ایفا می‌کنند.

افشاري در پايان عنوان کرد: دستگاه قضايي در جهت برقراري امنيت براي مردم با همكاري آنها هنجار شكنان را شناسايي و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان