۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بارش برف و باران در قزوین کاهش دما را به دنبال دارد
کد خبر: ۲۷۰۷۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان:

بارش برف و باران در قزوین کاهش دما را به دنبال دارد

کارشناس اداره هواشناسی قزوین گفت: برای روز شنبه ابری در بعضی ساعات بارش برف و باران و وزش باد مناطق کوهستانی و گردنه‌ها احتمال کولاک وجود دارد.

بارش برف و باران در قزوین کاهش دما را به دنبال دارد
ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌هاي پیش یابی برای امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار بر منطقه حاکم بوده و آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش بادهای جنوبی پیش بینی می‌شود که افزایش نسبی دما را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: از بعدازظهر جمعه بتدریج با ورود سامانه بارشی به منطقه؛ افزایش ابر و برای شنبه در بعضی ساعات بارش برف و باران گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها احتمال کولاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی اذعان کرد: همچنین برای روز شنبه با شمالی شدن جریانات هوا کاهش دمای روزانه را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز پنجشنبه شرایط جوی استان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، جمعه صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر بتدریج افزایش ابر اواخر وقت پاره ای مناطق بارش برف و باران خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: برای روز شنبه ابری در بعضی ساعات بارش برف و باران و وزش باد مناطق کوهستانی و گردنه‌ها احتمال کولاک وجود دارد.

وی بیان کرد: کمینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به شهر آوج با 5 درجه زیر صفر و بیشینه دما مربوط به رازمیان و آبیک با دمای 11 درجه سانتی گراد بود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان